kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 jun 2008 09:11

ik ga vanmiddag maar even wat kleding kopen... heb nu nog maar 1 broek die past en 2 shirtjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2008 11:41

omdat ik meest rokkendragend ben maar het altijd zo koud heb. Hoe doen jullie dat? panty's aan, doorstaan jullie dapper de kou? En wat voor kleur panty dan? Ik vind ze soms best duur en helemaal als er zo snel een ladder in komt. Thuis heb ik meest sokken aan, maar dat staat zo dom, in schoenen of is het inmiddels al mode aan het worden?

Hannah2006
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hannah2006 » 29 jun 2008 12:17

Bij kou (en ik heb het ook snel koud) draag ik altijd panty's onder mijn rokken. Dat wil zeggen, ik heb van die kleefkousen (panty's zonder broekje - dat vind ik n.l. vreselijk zitten) en dat werkt prima. Ik heb een hele verzameling huidkleurige en daar doe ik al heel lang mee. Als ik door het huis struin doe ik er vaak sokken overheen (staat heel charmant :shock: :? :mrgreen: ), want in huis draag ik geen schoenen.
Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede (1 Tessalonicenzen 5 : 19-21)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 29 jun 2008 12:32

majo's of leggings, panty met kniekousen en laarzen , mag tegewoordig ook.
ik heb wat dikke leggings die gaan tot in mn laarzen , lekker warm .
ik heb gruwelijke hekel eigenlijk aan pantys, dat gaat zo kriebelen

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 jun 2008 13:35

Panties zijn bij mij zo kapot. Heb van de winter een stel dikkere panties gekocht bij de zeeman. 60 dn voor 1.79 en die zaten wel lekker. Door de weeks draag ik vaak een broek, dat zit gewoon het warmste en het fijnste. Maar je hebt toch wel eens rokneigingen. Jaren geleden toen het nog lange rokken waren, had ik bijna nooit een pantie aan. alleen als het vroor, met laarzen gaat het ook prima zonder pantie.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 29 jun 2008 14:35

Als het winter is draag ik maillots. Je kunt zulke leuke kopen, ik vind dat heel leuk staan onder een rokje.
Meestal haal ik ze bij de Hema/V en D/op de markt. Ik hou niet van die standaardmaillots. Heb het liefst iets met een apart werkje/of van die ruiten op je been en in allerlei kleuren.
Maillots gaan bij mij niet zo snel stuk, panties wel, daar komt al snel of een ladder in of van die slijtplekken bij je hak.
Als het voorjaar wordt sla ik panties in bij Zeeman.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 jun 2008 16:59

em_ma schreef:Als het voorjaar wordt sla ik panties in bij Zeeman.

Als het voorjaar is, gaan bij mij de panties achter in de kast en ik denk dan ; doei tot november, ik ga nu echt geen panties meer aantrekken, is veel te plakkerig!

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 29 jun 2008 18:02

pol schreef:
em_ma schreef:Als het voorjaar wordt sla ik panties in bij Zeeman.

Als het voorjaar is, gaan bij mij de panties achter in de kast en ik denk dan ; doei tot november, ik ga nu echt geen panties meer aantrekken, is veel te plakkerig!

Dat hangt af van de temperatuur 8)
Als het maart/april is vind ik het zonder panties veel te koud.

HEERE, leer mij Uw weg

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2008 18:49

plakpanty's?????
ladderen die niet?

nu doe ik geen maillot aan enzo maar in de winter gerust. Het nadeel van die bedrukte vind ik dat mijn klapkuiten en zo in geaccentueerd worden.

Het ging mij dus nu om wat jullie nu onder een rok dragen en ook wel wat voor kleur. Je hebt soms van die mutsige kleuren en ik wil met mijn 35 jaren nog niet als doos door het leven gaan.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 29 jun 2008 18:55

*Annet* schreef:plakpanty's?????
ladderen die niet?

nu doe ik geen maillot aan enzo maar in de winter gerust. Het nadeel van die bedrukte vind ik dat mijn klapkuiten en zo in geaccentueerd worden.

Het ging mij dus nu om wat jullie nu onder een rok dragen en ook wel wat voor kleur. Je hebt soms van die mutsige kleuren en ik wil met mijn 35 jaren nog niet als doos door het leven gaan.

Ik draag het liefst alle kleuren van de regenboog met mijn 27 jaar 8)
Ooit heb ik een ruitmaillot bij de Hema gekocht met de kleuren roze, oranje en rood en mn zusje barste in lachen uit en vond het echt een Pippi Langkous geval. :mrgreen:

HEERE, leer mij Uw weg

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 29 jun 2008 19:27

Ik heb alleen een bruine en zwarte maillot voor de winter voor onder een rokje. 2 panties ofzo en verder draag ik meestal een broek en soms in de zomer een rokje.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 jun 2008 20:06

ladderen die niet?

Pikt zon maillot niet aan je bovenbenen?

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 29 jun 2008 21:00

Zodra het voorjaar wordt trek ik geen panty's meer aan. Pas in oktober weer.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2008 21:17

pol schreef:
ladderen die niet?

Pikt zon maillot niet aan je bovenbenen?

meestal niet, maar als ik denk dat ie pikt, pikt ie ook! Het valt eigenlijk meestal wel mee. Misschien scheelt het wat voor materiaal het is?

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 30 jun 2008 19:02

Ik heb in de zomer nooit panty´s aan maar in de winter heb ik altijd panty´s van de Zeeman aan. Glans panty´s - kleur: Vienna. Mooie huidskleurpanty. Zijn wel een beetje duur. 1,49 per panty.

Terug naar “Archief”