Moderator: Moderafo's
pol schreef:em_ma schreef:Als het voorjaar wordt sla ik panties in bij Zeeman.
Als het voorjaar is, gaan bij mij de panties achter in de kast en ik denk dan ; doei tot november, ik ga nu echt geen panties meer aantrekken, is veel te plakkerig!
*Annet* schreef:plakpanty's?????
ladderen die niet?
nu doe ik geen maillot aan enzo maar in de winter gerust. Het nadeel van die bedrukte vind ik dat mijn klapkuiten en zo in geaccentueerd worden.
Het ging mij dus nu om wat jullie nu onder een rok dragen en ook wel wat voor kleur. Je hebt soms van die mutsige kleuren en ik wil met mijn 35 jaren nog niet als doos door het leven gaan.
*Annet* schreef:plakpanty's?????
ladderen die niet?
nu doe ik geen maillot aan enzo maar in de winter gerust. Het nadeel van die bedrukte vind ik dat mijn klapkuiten en zo in geaccentueerd worden.
Het ging mij dus nu om wat jullie nu onder een rok dragen en ook wel wat voor kleur. Je hebt soms van die mutsige kleuren en ik wil met mijn 35 jaren nog niet als doos door het leven gaan.
pol schreef:*Annet* schreef:plakpanty's?????
ladderen die niet?
Pikt zon maillot niet aan je bovenbenen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten