Voor een ieder die niet meer durft te posten vanwege alle enge negatieve reacties een nieuwe kans:
Vertel waarom je ergens voor staat. doe je (refo)testimony.
Niemand valt je aan, want je vertelt waar jij voor staat en dat is een feit.
Moderator: Moderafo's
leclerc schreef:Voor een ieder die niet meer durft te posten vanwege alle enge negatieve reacties een nieuwe kans:
pol schreef:leclerc schreef:Voor een ieder die niet meer durft te posten vanwege alle enge negatieve reacties een nieuwe kans:
Denk dat de refo-cultuur heel breed aan het worden is. De ene kijkt wel naar uiterlijkheden zoals bijv. hoed/rok/etc. en de andere niet.
Waar sta ik voor, dat je met mond en hart God looft en belijdt. Wat betreft kleding kijk ik absoluut niet naar uiterlijkheden.
(bedoel je zon soort verhaal leclerc)
Optimatus schreef:Hier sta ik voor:
Ik geloof in één God, de almachtige Vader,
Schepper van hemel en aarde, van al wat zichtbaar en onzichtbaar is.
En in één Heer, Jezus Christus, de eniggeboren Zoon van God, vóór alle tijden geboren uit de Vader.
God uit God, Licht uit Licht, ware God uit de ware God.
Geboren, niet geschapen, één in wezen met de Vader: door wie alles geschapen is.
Die voor ons mensen en omwille van ons heil uit de hemel is neergedaald.
En het vlees heeft aangenomen door de heilige Geest uit de Maagd Maria: en mens is geworden;
die voor ons ook werd gekruisigd; onder Pontius Pilatus heeft geleden en is begraven.
Ook is hij volgens de schriften verrezen op de derde dag;
Hij is opgeklommen ten hemel; zit aan de rechterhand van de Vader.
En hij zal wederkomen in heerlijkheid om levenden en doden te oordelen.
Hij wiens rijk geen einde zal hebben.
En in de heilige Geest, de Heer die levend maakt;
die voortkomt uit de Vader
die met de Vader en de Zoon samen wordt aanbeden en verheerlijkt;
die gesproken heeft door de profeten.
En in de éne, heilige, katholieke en apostolische Kerk.
Ik belijd één doopsel tot vergeving van de zonden.
En ik verwacht de opstanding van de doden.
En het toekomstig eeuwige leven.
Amen.
leclerc schreef:pol schreef:leclerc schreef:Voor een ieder die niet meer durft te posten vanwege alle enge negatieve reacties een nieuwe kans:
Denk dat de refo-cultuur heel breed aan het worden is. De ene kijkt wel naar uiterlijkheden zoals bijv. hoed/rok/etc. en de andere niet.
Waar sta ik voor, dat je met mond en hart God looft en belijdt. Wat betreft kleding kijk ik absoluut niet naar uiterlijkheden.
maakt me geen ruk uit.
ik zie het meer als een soort voorkom het uithuiltopic voor mensen die het moeilijk vinden dat er kritisch gedaan word op het refo-zijn.
leclerc schreef:ik zie het meer als een soort voorkom het uithuiltopic voor mensen die het moeilijk vinden dat er kritisch gedaan word op het refo-zijn.
corne91 schreef:leclerc schreef:pol schreef:leclerc schreef:Voor een ieder die niet meer durft te posten vanwege alle enge negatieve reacties een nieuwe kans:
maakt me geen ruk uit.
ik zie het meer als een soort voorkom het uithuiltopic voor mensen die het moeilijk vinden dat er kritisch gedaan word op het refo-zijn.
oké dank je. dit is dus wat gedaan wordt op REFOweb? ik zou je nog meer willen zeggen, maar denk dat: spreken is zilver, zwijgen is goud hier goed van toepassing is;)
groet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten