Ik werk bij een nogal groot bedrijf met heel veel jongeren (uitzendkrachten, ben zelf ook uitzendkracht). Ik kwam er pas na een tijdje achter dat degene die mij heeft ingewerkt al twee jaar een relatie heeft met een ander die er ook werkt, ze hebben elkaar via dat bedrijf leren kennen (voor beiden was het toen hun vakantiebaantje). Verder ontstaan er wel meer relaties op het werk. 
Omdat het zo groot is, kom je er ook allerlei soorten mensen tegen. Veel polen, en veel jongeren, ook veel allochtonen. Veel mensen van het type: 
"Heeeeeeeej meisje! Gisteren had je écht leuke kleren aan *grijns*" wanneer je een spijkerbroek en grijs t-shirt aanhad 

; "He, kijk hier *geeft kaartje van een of ander trance-feest* zin om mee te gaan?" wanneer je diegene voor het eerst ziet, ed. 
Degenen die bij mij in de buurt werken zijn prima lui, degene die mij heeft ingewerkt is een leuke meid. Verder heb ik nog een soort leidinggevende, een Marrokaan (die net zo praat als in Shouf shouf habibi maar dan met plat kampers dialect  

), aardige vent die af en toe supergestresst zijn hart lucht tegen niemand in het bijzonder. Zij zijn allebei erg enthousiast over mij, dus dat is fijn 

. Morgen ga ik met een voor-zover-ik-nu-kan-inschatten erg aardig donker meisje werken, die zwanger is en daarom geen zwaar werk kan doen.