jamillah schreef:Ik zeg Smurff, tijd voor een nieuwe foto van onze held..
Ghe..die piramides van de Toetangamon

Och man, hou op

Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Ik zeg Smurff, tijd voor een nieuwe foto van onze held..
MissF schreef:Rule schreef:MissF schreef:Relaties zijn er bij ons niet op de werkvloer, gelukkig, dat is 'verboden'. En als het wel gebeurd, dan gaat 1 van de 2 weg, en zoekt een andere baan.
Uit nieuwsgierigheid, is dat echt vastgesteld of meer een ongeschreven wet?
Ik weet het niet. Ik dacht dat het wel ergens beschreven staat. Kzal het eens opzoeken op het intranet op mn werk
Maar ik vind relaties, zeker in mijn werk, absoluut niet kunnen. Dan krijg je een hele andere verhouding met de ander, en dat kan niet, als je juist objectief moet kunnen blijven naar elkaar, en elkaar feedback moet blijven geven.
cire schreef:MissF schreef:Rule schreef:MissF schreef:Relaties zijn er bij ons niet op de werkvloer, gelukkig, dat is 'verboden'. En als het wel gebeurd, dan gaat 1 van de 2 weg, en zoekt een andere baan.
Uit nieuwsgierigheid, is dat echt vastgesteld of meer een ongeschreven wet?
Ik weet het niet. Ik dacht dat het wel ergens beschreven staat. Kzal het eens opzoeken op het intranet op mn werk
Maar ik vind relaties, zeker in mijn werk, absoluut niet kunnen. Dan krijg je een hele andere verhouding met de ander, en dat kan niet, als je juist objectief moet kunnen blijven naar elkaar, en elkaar feedback moet blijven geven.
Naja, over het algemeen heb je niet met iedereen op het werk evenveel te maken.
Zolang je niet met iemand hoeft samen te werken, lijkt het me niet zo'n probleem.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten