Opmerkelijk: Orkest biedt excuses aan voor wanprestatie violist Wat aan ramp voor deze violist en een aanslag op zijn renomeé. Het leven is hard... je ziet hoe een goede artist op één slechte uitvoering hard afgerekend wordt

Moderator: Moderafo's
Gershwin schreef:Ik vind het vreemd. Dit kan het niet zijn, lijkt me?
Even serieus: eerst gokte men dat het van de slachtoffers van een vliegtuigcrash was, maar dat kan dus niet meer, aangezien een van de 5 lichamen al gevonden was en er nu (als ik het goed heb) 5 rechtervoeten aangespoeld zijn. Dus wát is het dan? Is het trouwens mogelijk dat een voet een hele oceaan overspoelt? In dat geval lijkt het me interessant om in elk geval te identificeren welk ras de voeten hebben
Tja, eerst worden jullie geïnformeerd op refoweb en een maand later komt de rest van 'wakker' Nederland er achter:goshen schreef:Beetje vervelend bericht dat over die 'onontdekte' indianen. Alle oerwoudbezoekers in de buurt van Manu / Madre de Dios / Urubamba rivier en andere dunbevolkte delen van Peru/Bolivia/Brazilië weten dat er in sommige delen indianenstammen wonen die geen of weinig contact hebben gehad met de buitenwereld en aggressief reageren (met pijl en boog) als je hun gedeelte van hun oerwoud ingaat (per rivier of in dit geval per helicopter). Tis gewoon een schande dat die stammen nu op deze manier "ontdekt" worden. In Groningen zijn ook genoeg boeren die hun boerderij niet afkomen en aggressief reageren als je hun erf betreedt, die zouden het ook niet waarderen als ze vervolgens als ontdekking op de Zuid-Amerikaanse buis verschijnen.
Lol.goshen schreef:De zwangerschap van dit Roemeense kind heeft ook kort in Nederland tot discussie geleid. Het valt op dat dit soort zaken steeds vaker worden misbruikt om af te geven op het geloof, met name het Christelijke als je goed leest.
Hoe bedoel je?Tekenend en het verteld veel over de tijd en het land waarin we leven. Het klinkt theatraal maar zo zie ik het nu eenmaal, ik denk dat het lot van vele miljoenen toekomstige kinderen in Roemenië afhangt van het lot van dit 11-jarig meisje en haar kind. Jammer dat het zo gespeeld wordt.
Ik bedoel hiermee dat incidenten zoals deze treurige zaak door de pro-abortus beweging aangegrepen zal worden om de regels op te rekken. Zoals de situatie in Nederland waar een geplande vakantie reden is om een ongeplande zwangerschap af te breken.CaptainCaveman schreef:Lol.goshen schreef:De zwangerschap van dit Roemeense kind heeft ook kort in Nederland tot discussie geleid. Het valt op dat dit soort zaken steeds vaker worden misbruikt om af te geven op het geloof, met name het Christelijke als je goed leest.Als je het grappig vindt dan kun je de reactie's hier vinden, doe ik jou ook een plezier
Hoe bedoel je?Tekenend en het verteld veel over de tijd en het land waarin we leven. Het klinkt theatraal maar zo zie ik het nu eenmaal, ik denk dat het lot van vele miljoenen toekomstige kinderen in Roemenië afhangt van het lot van dit 11-jarig meisje en haar kind. Jammer dat het zo gespeeld wordt.
Rolf schreef:Binnen 2 tot 5 jaar wil de politie gebruik maken van vliegende auto's (PAL-V).
Prijs: €100.000 - €200.000. Snelheid: tot 200 km/h op de weg en in de
lucht. De PAL-V is voorzien van een wankelmotor uit de RX-8, met 213 pk.
Het gewicht is 550 kg. Verbruik: tot 1 : 30.
Artikel in de Telegraaf over de PAL-V.
Artikel op Autoblog over de PAL-V en de Carver (driewielig voertuig).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten