dan heeft de duivel vette pech, om het zo even uit te drukken.

Moderator: Moderafo's
Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is,noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
columbus schreef:ik kan alleen maar hopen, of die film nu wel of niet kan, dat de mensen die er naar gaan kijken 'geraakt' worden door die film.
tkf schreef:columbus schreef:ik kan alleen maar hopen, of die film nu wel of niet kan, dat de mensen die er naar gaan kijken 'geraakt' worden door die film.
Film heeft goede kanten, maar zoals je ziet nu ook SLECHTE kanten.dan heeft de duivel vette pech, om het zo even uit te drukken.
Spot nooit met de duivel!
Vin schreef:Spot niet met de duivel? Verdiend hij eer dan? De duivel is overwonnen, hij is een slechte verliezer. Mogen we soms wel es een grapje maken toch?
"Ook al is God sterker"janneman83 schreef:Als je spot met de duivel dan daag je hem uit. En ik zou het niet aan durven om hem uit te dagen. Ook al is God sterken dan hem en heeft Hij hem overwonnen. Ondanks dat heeft hij nog Veel macht![]()
Vin schreef:"Ook al is God sterker"janneman83 schreef:Als je spot met de duivel dan daag je hem uit. En ik zou het niet aan durven om hem uit te dagen. Ook al is God sterken dan hem en heeft Hij hem overwonnen. Ondanks dat heeft hij nog Veel macht![]()
Ik kan de duivel niet aan. Maar God is met mij, God overwint. Er spreekt bijna eerbied in wat je zegt, dat vind ik eigenlijk veel enger klinken.
Gevaar opzoeken? Wat bedoel je toch? Hoe kun je nou bijvoorbeeld occultisme bedrijven vergelijken met zeggen dat de duivel pech heeft? Dat is heel iets anders. De duivel heeft pech, vette pech, want hij is al ten dode opgeschreven. En wij niet!janneman83 schreef:Ik ben met je eens dat je samen met God de duivel kan verslaan. Maar ik vraag me af of God ook met je is als het gevaar zelf opzoekt door de duivel uit te dagen. Zo zou ik ook naar de waarzeggers gaan en me in het occultisme kunnen verdiepen. Waarom zouden we onnodig gevaar opzoeken![]()
In de bijbel staat ook dat je dat niet moet opzoeken.. Ik zou niet direct weten waar in de bijbel maar dat zou ik op kunnen zoeken mochten jullie daar behoefte aan hebben..
janneman83 schreef:kurtyo schreef:Laat een ding duidelijk zijn: de film is niet als godslastering bedoeld.
Dus kan die film ook niet verkeert zijn???
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten