Daarnaast vind ik vissen erg dom kijken. Ik word er altijd ene beetje zenuwachtig van. Die beesten kunnen zo naar je staren...
Over prijzen weet ik niets.
Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Ik heb een aquarium staan, 60 liter. Met allerlei toebehoren. Mag je van me kopen om uit te proberen of het je bevalt
MissF schreef:Supergaaf, herkenbaar, die muurGeeft echt een gaaf effect!
Plinten was een ramp bij ons. Tenminste, er zaten in ons huis al hele mooie plinten, zelfde als de muur, maar toen we de trap erin maakten, moesten er om het nieuwe muurtje en de trappoten nieuwe plinten, en het was onmogelijk om echt mooie te vinden. Nu zitten er plinten op die het niet zijn. Dus het is het handigst om meteen alles 1 soort plint te geven volgens mij, ipv bij ons twee soorten. (al kunnen we ook alles weer nieuw doen, maar die er al zaten zijn gewoon zo mooi, als ik het nu opnieuw zou doen, zou ik van die hele hoge witte doen)
Hier gaan we deze zomervakantie verbouwen. Eerst de zolder, nieuwe dakramen erin, of een dakkapel, maar ik denk dat ik dat te duur vind. Dan de studeerkamer daarheen verhuizen. Daarna de studeerkamer alles schilderen, behangen en nieuwe vloer erin. (eindelijk). En daarna nog de verwarming verplaatsen beneden.
En dan wil ik eigenlijk onze slaapkamer anders. Ik wil de vloerbedekking eruit, en een felgekleurde muur. Maar ik denk dat man dan zegt:' Ben nie gek, daar beginnen we niet aan.'
Hehe. € 350,-keessie schreef:CaptainCaveman schreef:Je mag mijn aquarium van 2 meter ook wel overnemen.
haha geef maar een prijs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten