Moderator: Moderafo's
Saskia schreef:Heeft er iemand een tip om speelgoed te wassen? Ik deed de duplo enzo altijd in een kussensloop, maar op de een of andere manier blijft dat niet zitten en ligt alle duplo door de wasmachine...
*Annet* schreef:Saskia schreef:Heeft er iemand een tip om speelgoed te wassen? Ik deed de duplo enzo altijd in een kussensloop, maar op de een of andere manier blijft dat niet zitten en ligt alle duplo door de wasmachine...
ik stik de sloop altijd ff dicht met naaimachien
@ Pol, alles hoeft vandaag toch niet gedaan? morgen gaat het regenen en het zou zo jammer zijn als je je dan verveelt
pol schreef:Hebben jullie dat nou ook van die dagen dat je heel de dag loopt te werken en te rennen en er blijft werk komen. Het lijkt vandaag wel of ik niet klaar kom met dat geboen. Heb de zolder en de bovenverdieping al gedaan. Nu de kamer nog, eten koken, was en strijk en de tuin.
Huisvrouwenburnout
LauraC schreef:pol schreef:Hebben jullie dat nou ook van die dagen dat je heel de dag loopt te werken en te rennen en er blijft werk komen. Het lijkt vandaag wel of ik niet klaar kom met dat geboen. Heb de zolder en de bovenverdieping al gedaan. Nu de kamer nog, eten koken, was en strijk en de tuin.
Huisvrouwenburnout
Jep Pol, dat herken ik. Ik loop sinds maandag al achter alles aan en er komt alleen maar meer bij. Ik ga 's avonds pas om half tien zitten...en dat is zonder baby!! Het wordt alleen nog maar erger!!
pol schreef:LauraC schreef:pol schreef:Hebben jullie dat nou ook van die dagen dat je heel de dag loopt te werken en te rennen en er blijft werk komen. Het lijkt vandaag wel of ik niet klaar kom met dat geboen. Heb de zolder en de bovenverdieping al gedaan. Nu de kamer nog, eten koken, was en strijk en de tuin.
Huisvrouwenburnout
Jep Pol, dat herken ik. Ik loop sinds maandag al achter alles aan en er komt alleen maar meer bij. Ik ga 's avonds pas om half tien zitten...en dat is zonder baby!! Het wordt alleen nog maar erger!!
Erg is dat he, en hier lopen 2 peuters heel de dag achter me aan te sjokken.... en als ze even lief spelen en je brengt een wasmand boven staan ze op de trap: mama waar ben je nou?
*Annet* schreef:pol schreef:LauraC schreef:pol schreef:Hebben jullie dat nou ook van die dagen dat je heel de dag loopt te werken en te rennen en er blijft werk komen. Het lijkt vandaag wel of ik niet klaar kom met dat geboen. Heb de zolder en de bovenverdieping al gedaan. Nu de kamer nog, eten koken, was en strijk en de tuin.
Huisvrouwenburnout
Erg is dat he, en hier lopen 2 peuters heel de dag achter me aan te sjokken.... en als ze even lief spelen en je brengt een wasmand boven staan ze op de trap: mama waar ben je nou?
dit vind ik ook zooooooooooo walgelijk irritant aan kinderen, of zit ik ff achter de pc zegt de oudste: je zit ook altijd achter de computer, verslaafd zeker? Mag ik pas tijd voor mezelf als ze op bed liggen ofzoow?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten