Saskia schreef:Ja, dat is zo, volgens mij worden elke drie jaar de meisjes een maand eerder ongesteld (of zoiets, er is wel een cijfer voor)
Honderd jaar geleden werden meisjes gemiddeld op hun 18de voor het eerst ongesteld...
Moderator: Moderafo's
DesertRose schreef:ik heb er nog niet eens wat op tegen dat jongens en meisjes eerder seks hebben. maar trouw dan aub van te voren even.. en ga niet verder leren maar werken.
DesertRose schreef:ik heb er nog niet eens wat op tegen dat jongens en meisjes eerder seks hebben. maar trouw dan aub van te voren even.. en ga niet verder leren maar werken.
LeChat schreef:Eens met Gerdien. En bovendien: studeren is juist goed voor je toekomst.. ook voor je gezamenlijke toekomst!
ring schreef:LeChat schreef:Eens met Gerdien. En bovendien: studeren is juist goed voor je toekomst.. ook voor je gezamenlijke toekomst!
Dit vind ik zelf ook heel belangrijk. En zoals eerder iemand al zei is het helemaal niet zo dat seks op nummer één in je relatie moet staan! Het is een onderdeel van je relatie!
Studeren is voor de vrouw net zo belangrijk als voor de man!
LauraC schreef:DesertRose schreef:ik heb er nog niet eens wat op tegen dat jongens en meisjes eerder seks hebben. maar trouw dan aub van te voren even.. en ga niet verder leren maar werken.
*oren klapperen*
Het huwelijk is geen antwoord op seksuele frustratie zeg! Als je dat denk kom je bedrogen uit als je eenmaal getrouwd bent. En wat denk je wat al die snel gesloten huwelijken doen met het aantal echtscheidingen in de ref.gezindte? Uitgew*pt?? Dan zoek je toch een ander? Je was immers toch alleen maar getrouwd voor de seks
Dippie schreef:LauraC schreef:DesertRose schreef:ik heb er nog niet eens wat op tegen dat jongens en meisjes eerder seks hebben. maar trouw dan aub van te voren even.. en ga niet verder leren maar werken.
*oren klapperen*
Het huwelijk is geen antwoord op seksuele frustratie zeg! Als je dat denk kom je bedrogen uit als je eenmaal getrouwd bent. En wat denk je wat al die snel gesloten huwelijken doen met het aantal echtscheidingen in de ref.gezindte? Uitgew*pt?? Dan zoek je toch een ander? Je was immers toch alleen maar getrouwd voor de seks
Waar baseer je dat op? Ik ken genoeg huwelijken die uitgelopen zijn op een echtscheiding, maar echt niet omdat ze te snel getrouwd waren..
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 26 gasten