Onze corsages waren ook iets van 2 euro per stuk volgens mij. Mijn 'trouwboeket' was volgens mij 30 euro, maar dat waren gewoon lange kalla's met groene lange slierten. ik hou helemaal niet van zo'n boeket. Ik ben daar wat te 'stoer' voor denk ik. Maar omdat bloemen wel leuk zijn hebben we het zo opgelost.
We hadden de kever van mijn neefje als trouwvervoer. (@liefie heb je gekeken of de auto bij je jurk past? grappig, dat zou dus geen moment bij mij opkomen). Mijn neefje was ook chauffeur dat is dus goedkoop!
Wij hebben tussen gemeentehuis en kerk, een boottocht gedaan en een high tea op het strand van Katwijk, was allebei erg leuk. Keihard over het strand rennen in trouwjurk scheen redelijk uniek te zijn
@88Alries, een vriendin van mij trouwde in Ede en ergens daar in de buurt hebben wij op hun bruiloft boerenmidgetgolf gedaan. Dat was ook een leuke eet/feest/receptie lokatie, zat nog een soort van klein museumpje bij enzo. Dat was echt wel orgineel en erg leuk, en het eten was gewoon prima maar niet heel exotisch. Als je daar wat meer van wil weten moet je het maar even laten weten dan zoek ik even uit waar dat was.