Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:mijn collega (nachtbroeder) had ooit bij een vrouw (inmiddels overleden) een emmer met een mop gepakt en prompt begon ze te dweilenze spookte ook heel erg en ze hield van beetpakken, en rommelen. Dus ze begon de hele vloer te dweilen...
meningen waren er echter wel duidelijk over verdeeld.
1. Dat doe je toch niet?![]()
2. Als ze klaar is met dweilen en moe is geworden kan je haar heel makkelijk weer op bed liggen en slaapt ze.
ik ben blij dat je eerlijk bentGerdien B. schreef:kwebbel schreef:mijn collega (nachtbroeder) had ooit bij een vrouw (inmiddels overleden) een emmer met een mop gepakt en prompt begon ze te dweilenze spookte ook heel erg en ze hield van beetpakken, en rommelen. Dus ze begon de hele vloer te dweilen...
meningen waren er echter wel duidelijk over verdeeld.
1. Dat doe je toch niet?![]()
2. Als ze klaar is met dweilen en moe is geworden kan je haar heel makkelijk weer op bed liggen en slaapt ze.
ik lees dit nu pas.
Vind dit echt enorm verwonderlijk om te lezen als ik eerlijk ben.
Vragen ze dan ook aan de familie waar zij voor kiezen? Als je zo iets niet voor durft te stellen of te vertellen weet je dat het niet goed is en je het niet moet doen. Ik zou het de familie niet voor durven leggen of het moet wel een hele makkelijke familie zijn die alles goed vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten