gempa schreef:
waar ik vooral op afknap in refomatorisch onderwijs is de regeltjes en het rare idee over gezag.
Rok en broek zeker, zijn er nog andere voorbeelden?
Moderator: Moderafo's
pol schreef:gempa schreef:
waar ik vooral op afknap in refomatorisch onderwijs is de regeltjes en het rare idee over gezag.
Rok en broek zeker, zijn er nog andere voorbeelden?
Tuinfluiter schreef:En toch, er word nu wel zo steeds gezegd dat de reformatorische scholen zo streng zijn, maar wat is daar mis mee?
Bij ons was het ook best streng maar hebben er echt niet onder geleden ofzo.
Tuinfluiter schreef:Dat over de TV en van broeken en meer van die dingen vind ik logisch van een reformatorische school, de naam zegt het al wat ze zijn.
Maar dat van de SGP vind ik dan weer heel overdreven, maar ja, daar kun je ook gewoon jezelf overheen zetten, als dat nou zo erg is.
*|Scatie schreef:'t Is denk ik ook een beetje wat je gewend bent. Voor ons is het heel normaal om voor alles een stuk te rijden. 10 min. voor school en kerk rijden vind ik dan ook absoluut niet veel. Als het nu een half uur was, vind ik het een ander verhaal. En met overblijven is toch niks mis?
Evelien schreef:*|Scatie schreef:'t Is denk ik ook een beetje wat je gewend bent. Voor ons is het heel normaal om voor alles een stuk te rijden. 10 min. voor school en kerk rijden vind ik dan ook absoluut niet veel. Als het nu een half uur was, vind ik het een ander verhaal. En met overblijven is toch niks mis?
school en kerk vindt ik toch wel een verschil. Een school ga je vaker heen dan de kerk (en dan ga je nog gezamelijk heen).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten