@Missf, zoals jij het nu zo zegt zie ik het toch niet.
Kan nu wel een heel verhaal typen van hoe ik er over denk bla bla bla, maar dat is denk ik niet de bedoeling van Refowebkids.
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Maargoed, als wij eens kinderen hebben, zal het kind óf naar de Rooms Katholieke school gaan (een ontzettend goede christelijke school, helaas is de Maria verering wel erg op de voorgrond), óf we moeten elke dag een kwartier rijden heen en een kwartier terug.
Want naar de reformatorische school mogen ze toch niet, en de anderen vind ik niks van uit gaan. Moeilijk wordt dat nog
Evelien schreef:en wat als er een PC school is waar de helft van de leerlingen moslim is? zou je je kind daar heen sturen? of doe je ze naar een school helemaal aan de andere kant van de stad omdat daar een (refomatorische) christelijke school staat met alleen maar christelijke kinderen?
AikonGirl schreef:MissF schreef:Maargoed, als wij eens kinderen hebben, zal het kind óf naar de Rooms Katholieke school gaan (een ontzettend goede christelijke school, helaas is de Maria verering wel erg op de voorgrond), óf we moeten elke dag een kwartier rijden heen en een kwartier terug.
Want naar de reformatorische school mogen ze toch niet, en de anderen vind ik niks van uit gaan. Moeilijk wordt dat nog
Ik snap echt niet waarom je je kind naar een RK-school zou sturen.
Alleen omdat het dichtbij is?
Wat als er een moslim-school in de buurt zat, was dat dan ook een optie geweest?
En als er een goede school maar een kwartiertje verder op zit,
waarom zou je dat dan niet doen? Wat is nou een kwartiertje...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten