Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Marnix schreef:Wat een belachelijke instellingAlsof sterilisatie de enige oplossing is of de oplossing omdat de man dan ook eens lekker mag lijden
En verder, als dat zwanger zijn en baren meetelt mogen we ook wel mee gaan tellen hoeveel uur de man en de vrouw gewerkt hebben
Ik vind de opmerking van Annet helemaal niet zo belachelijk. Een man mag ook gewoon zijn verantwoordelijkheid nemen. Wanneer een echtpaar samen besluit dat er geen kinderwens meer is en het beter is om maatregelen te treffen, dan hoeft niet alleen de vrouw daarmee belast te worden. Want ik neem aan dat die man wel gewoon seks met zijn vrouw wil. Als ze er samen uit zijn, dat de pil en/of condoom geen goede oplossing is, dan blijft er niks anders over dan de man te laten steriliseren. Kom op zeg, je gaat er niet dood aan. En het levert ongetwijfeld veel plezier op: de vrouw is niet meer 'bang' voor een zwangerschap, etc. Dan gaan de remmen los
gempa schreef:ja dat gaat niet meer op, er zijn maar weinig mannen, die zweten van hun werk, en er zij ook tegenwoordig vrouwen genoeg die een baan hebben
*Annet* schreef:Ik zie niet in waarom de man niet wat moeite mag ondervinden. Over het algemeen hoor ik in mijn omgeving dat het de mannen zijn die zich laten sterliseren, niet de vrouw. En ook onder het motto: de vrouw heeft gebaard etc. Maar ik ben er voor mezelf niet uit en misschien kom ik er ook niet uit. Het opzettelijk onvruchtbaar maken van je lichaam.
Marnix schreef:*Annet* schreef:Ik zie niet in waarom de man niet wat moeite mag ondervinden. Over het algemeen hoor ik in mijn omgeving dat het de mannen zijn die zich laten sterliseren, niet de vrouw. En ook onder het motto: de vrouw heeft gebaard etc. Maar ik ben er voor mezelf niet uit en misschien kom ik er ook niet uit. Het opzettelijk onvruchtbaar maken van je lichaam.
Als sterilisatie de beste mogelijkheid is ben ik het er helemaal mee eens dat de man dan wel gesteriliseerd mag worden. het kwam alleen een beetje over als: Nou, laat de man ook maar es een keertje lijden...![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 64 gasten