pol schreef:ajl schreef:Misschien een rare vraag, maar waarom zou je in je vakantie perse naar een refo ( of christelijke) camping willen? Ik vind het een beetje eng klinken.
't Klinkt niet eng, maar wij zijn 1x op een christelijke camping geweest en het was heel gezellig hoor. Contact hadden we erg weinig, 2 peuters sliepen overdag veel dus we zaten veel bij de caravan, maar persoonlijk vond ik de zondag erg leuk. Zingen.... kijken naar de "kerkuittocht", en er werden ook erge leuke dingen georganiseerd.
Was het camping "De verborgen hoek" in Friesland? Daar ben ik een aantal jarenlang met mijn ouders heengeweest! En al ben ik niet echt refo (geloof ik dan), ik had het er leuk en helemaal naar mijn zin! En mijn ouders vonden het daar ook gezellig! Maar ik kom niet uit een refo-omgeving dus ik kom geen bekenden tegen op de camping die ik in mijn dagelijkse leven ook tegen kom. Alleen de mensen die er elk jaar in dezelfde tijd zaten
Laatste jaren zaten mijn zusje en ik met z'n tweetjes in een tent, mijn ouders gingen niet meer mee, en we wilden toch samen kamperen met vriendinnen die we daar hadden leren kennen. Mijn neefje kwam ook nog een paar dagen logeren en wilde daarna nooit meer een andere vakantie. Mijn ervaring is dat het superleuk is voor iedereen
Ik ben ook wel naar gewone campings geweest, overdag was er niet zoveel en 's nachts rezen er overal bierforten en kastelen uit de grond

En ik had er niet zoveel contact als de christelijke camping. Verder kan ik me best voorstellen dat als je uit een refo-omgeving komt, je niet echt het vakantiegevoel hebt als je het halve dorp tegenkomt.
Dus, dat.