Moderator: Moderafo's
Saskia schreef:Je mag daar echt wel op bezoek hoor, ik ben er ooit een paar dagen geweest en toen kwamen vrienden langs. Die bleven 2 dagen (en een nacht dus) en dat was geen enkel probleem. Als je maar even meldt dat er extra gasten zijn. In ons geval zeiden ze dat ze ook moesten weten hoeveel mensen er op de camping zouden zijn, in geval van calamiteiten.
Marnix schreef:Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
We hebben ook een hond van net een jaar oud, dus wilden dit jaar niet heel ver gaan rijden. En voor een hondenhotel vinden we ze eigenlijk nog een beetje te jong, dus gewoon in Holland
Ohhhhw vreselijk. Ik zou nooit in mijn leven op zo'n grevo-camping willen staan. Helemaal niet in Hardenberg. Lijkt me echt vreselijk...
DonWoozy schreef:pol schreef:meissie88 schreef:1 christelijke campig in Westkapelle, hebben wij jaren gestaan, tótdat half staphorst daar elke zomer stondWas een geweldige camping, maar 't feit dat je altijd je plaatsgenoten tegenkomt : drama!
hoe heet die camping?
heel waarschijnlijk schoolzichtik kan me geen andere christelijke camping bedenken daar
parkiet schreef:Marnix schreef:Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
We hebben ook een hond van net een jaar oud, dus wilden dit jaar niet heel ver gaan rijden. En voor een hondenhotel vinden we ze eigenlijk nog een beetje te jong, dus gewoon in Holland
Ohhhhw vreselijk. Ik zou nooit in mijn leven op zo'n grevo-camping willen staan. Helemaal niet in Hardenberg. Lijkt me echt vreselijk...
Sluit me bij Marnix aan... Hier een keer geweest. Zondag in optocht naar de kerk. Je komt er geheid familie, vrienden, bekenden of van alledrie wat tegen. Echt te Grefo voor mij.
Hoewel het voor kids vast leuk is, genoeg andere kinderen om je heen, denk ik.
Maar wat dan wel? Deze zomer evangeliseren op n camping (E&R ijmuiden) en van t najaar naar Londen ofzo
tinos schreef:Ik hoop deze zomer eerst twee weken naar Zuid-Engeland te gaan om daar een summerteam van IFES te gaan doen. Daarna nog twee weken naar Italië. Interrailen naar in ieder geval Rome, Florence en Toscane.
ajl schreef:parkiet schreef:Marnix schreef:Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
Sluit me bij Marnix aan... Hier een keer geweest. Zondag in optocht naar de kerk. Je komt er geheid familie, vrienden, bekenden of van alledrie wat tegen. Echt te Grefo voor mij.
Maar wat dan wel? Deze zomer evangeliseren op n camping (E&R ijmuiden) en van t najaar naar Londen ofzo
Misschien een rare vraag, maar waarom zou je in je vakantie perse naar een refo ( of christelijke) camping willen? Ik vind het een beetje eng klinken.
parkiet schreef:Sluit me bij Marnix aan... Hier een keer geweest. Zondag in optocht naar de kerk. Je komt er geheid familie, vrienden, bekenden of van alledrie wat tegen. Echt te Grefo voor mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten