zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 08 jun 2008 05:54

Je mag daar echt wel op bezoek hoor, ik ben er ooit een paar dagen geweest en toen kwamen vrienden langs. Die bleven 2 dagen (en een nacht dus) en dat was geen enkel probleem. Als je maar even meldt dat er extra gasten zijn. In ons geval zeiden ze dat ze ook moesten weten hoeveel mensen er op de camping zouden zijn, in geval van calamiteiten.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 08 jun 2008 06:33

Saskia schreef:Je mag daar echt wel op bezoek hoor, ik ben er ooit een paar dagen geweest en toen kwamen vrienden langs. Die bleven 2 dagen (en een nacht dus) en dat was geen enkel probleem. Als je maar even meldt dat er extra gasten zijn. In ons geval zeiden ze dat ze ook moesten weten hoeveel mensen er op de camping zouden zijn, in geval van calamiteiten.

Begrijpelijk, want dat is bijna overal.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 08 jun 2008 10:16

Schoolzicht is best leuk. Okay, je moet geen auto in je voortent rijden, geen was buiten hangen op zondag en niet om 2 uur zondagsmorgens terug komen want dan heb je Pieter op je dak. Verder isie best aardig 8)

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 08 jun 2008 11:13

Marnix schreef:
Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
We hebben ook een hond van net een jaar oud, dus wilden dit jaar niet heel ver gaan rijden. En voor een hondenhotel vinden we ze eigenlijk nog een beetje te jong, dus gewoon in Holland :wink:

Ohhhhw vreselijk. Ik zou nooit in mijn leven op zo'n grevo-camping willen staan. Helemaal niet in Hardenberg. Lijkt me echt vreselijk...

Sluit me bij Marnix aan... Hier een keer geweest. Zondag in optocht naar de kerk. Je komt er geheid familie, vrienden, bekenden of van alledrie wat tegen. Echt te Grefo voor mij.

Hoewel het voor kids vast leuk is, genoeg andere kinderen om je heen, denk ik.

Maar wat dan wel? Deze zomer evangeliseren op n camping (E&R ijmuiden) en van t najaar naar Londen ofzo :)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 08 jun 2008 15:06

Ik hoop deze zomer eerst twee weken naar Zuid-Engeland te gaan om daar een summerteam van IFES te gaan doen. Daarna nog twee weken naar Italië. Interrailen naar in ieder geval Rome, Florence en Toscane.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 08 jun 2008 19:27

DonWoozy schreef:
pol schreef:
meissie88 schreef:1 christelijke campig in Westkapelle, hebben wij jaren gestaan, tótdat half staphorst daar elke zomer stond :x Was een geweldige camping, maar 't feit dat je altijd je plaatsgenoten tegenkomt : drama!

hoe heet die camping?

heel waarschijnlijk schoolzicht ;) ik kan me geen andere christelijke camping bedenken daar

Dat heb ik ook gehoord over schoolzicht, de helft van je dorp zit er en dan ook nog de helft van je leraren. Blij dat wij daar nooit geweest zijn.

Vroeger gingen we altijd naar een bungalowpark bij st Maartenzee en Ameland.
Nu heerlijk hotel (wel veel nederlanders, maar geen bekenden).
Leef je droom.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 08 jun 2008 19:43

Schoolzicht zit in Aagtekerken.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 09 jun 2008 11:16

jamillah schreef:Schoolzicht zit in Aagtekerken.
Aagtekerke met zonder n ;-)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 jun 2008 11:26

parkiet schreef:
Marnix schreef:
Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
We hebben ook een hond van net een jaar oud, dus wilden dit jaar niet heel ver gaan rijden. En voor een hondenhotel vinden we ze eigenlijk nog een beetje te jong, dus gewoon in Holland :wink:

Ohhhhw vreselijk. Ik zou nooit in mijn leven op zo'n grevo-camping willen staan. Helemaal niet in Hardenberg. Lijkt me echt vreselijk...

Sluit me bij Marnix aan... Hier een keer geweest. Zondag in optocht naar de kerk. Je komt er geheid familie, vrienden, bekenden of van alledrie wat tegen. Echt te Grefo voor mij.

Maar wat dan wel? Deze zomer evangeliseren op n camping (E&R ijmuiden) en van t najaar naar Londen ofzo :)

Misschien een rare vraag, maar waarom zou je in je vakantie perse naar een refo ( of christelijke) camping willen? Ik vind het een beetje eng klinken.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 09 jun 2008 11:51

Ik ga een week naar Almere(yeah!), om de kids van Almere te vertellen over Jezus :D
En nog een week met m'n ouders, broers&schoonzussen(+kids) naar Tsjechie.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 09 jun 2008 11:56

tinos schreef:Ik hoop deze zomer eerst twee weken naar Zuid-Engeland te gaan om daar een summerteam van IFES te gaan doen. Daarna nog twee weken naar Italië. Interrailen naar in ieder geval Rome, Florence en Toscane.

Ik kan je Siena (Toscane) en Bagno Reggio (Lazio) van harte aanraden. Ik ben daar in 2006 geweest (op de fiets). Het heerlijke Toscane is natuurlijk de parel van Italië, maar Lazio en Umbrië zijn ook schitterend.

Vergeet ook de pelgrimage naar Assisi niet.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 jun 2008 12:05

ajl schreef:
parkiet schreef:
Marnix schreef:

Misschien een rare vraag, maar waarom zou je in je vakantie perse naar een refo ( of christelijke) camping willen? Ik vind het een beetje eng klinken.

't Klinkt niet eng, maar wij zijn 1x op een christelijke camping geweest en het was heel gezellig hoor. Contact hadden we erg weinig, 2 peuters sliepen overdag veel dus we zaten veel bij de caravan, maar persoonlijk vond ik de zondag erg leuk. Zingen.... kijken naar de "kerkuittocht", en er werden ook erge leuke dingen georganiseerd.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 09 jun 2008 12:35

smArtjan schreef:
keessie schreef:Ik ga twee weken naar Küstelberg in Deutschland. Heerlijk relaxen:D

Dan zit je hoogstwaarschijnlijk op het vakantiepark van kennissen van mij :wink:

Heb je daar een naam van? Kijken of die me bekend in de oren klinkt :wink:
Stap voor stap, weer een stapje verder.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 09 jun 2008 12:39

parkiet schreef:Sluit me bij Marnix aan... Hier een keer geweest. Zondag in optocht naar de kerk. Je komt er geheid familie, vrienden, bekenden of van alledrie wat tegen. Echt te Grefo voor mij.

Bekenden enz kom je overal tegen. Bezoek maar eens een Nederlandse kerkdienst in het buitenland. Je ziet altijd wel iemand die je kent.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 09 jun 2008 12:44

Eigenlijk wil ik tijdens mijn vakantie in het buitenland helemaal geen bekenden tegenkomen en het liefst ook zo min mogelijk Nederlanders. Als ik naar de kerk wil, zoek ik een plaatselijk kerkje op (mag alles zijn, mits de H. Drievuldigheid maar erkend wordt) en verder wil ik zoveel mogelijk mee kunnen gaan in de plaatselijke samenleving. Daarom gaat er altijd een taalgidsje mee als ik de taal niet of niet voldoende spreek (in Italië en Rwanda leverde dat hele leuke taferelen op) en er wordt gewoon naar plaatselijk gebruik gegeten. Dus geen piepers, drop en hagelslag mee.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Terug naar “Archief”