Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat de discussie een belabberde kant op gaat.
Er staat veel op het spel nu de CU een belangrijke beslissing gaat nemen, waardoor er velen de partij zullen verlaten en de CU daarmee chanteren zoals Douma, Frinsel en nog een paar mensen die denken dat ze belangrijk zijn.
Van de andere (seculiere) kant wordt de CU volop aangevallen omdat ze niet ver genoeg gaan.
Hoevelen van jullie hebben al voor de CU gebeden in deze situatie?
Denkertje21 schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat de discussie een belabberde kant op gaat.
keessie schreef:Dat is precies hun probleem denkertje. Ze worden van beiden kanten aangevallen. De één vindt ze niet Christelijk meer en de andere vind ze te Christelijk. Sorry maar ik heb geen medelijden met ze. Als je gewoon duidelijk bent waarvoor je staat heb je dat probleem ook niet. Nu willen ze iedereen te vriend gaan houden heb ik het idee.
En specifiek voor de CU bid ik niet. Ik bid voor hun die in de politek werkzaam zijn en die een Bijbelgetrouw geluid laten horen. Of de CU daaronder valt weet ik niet. Welke partijen daaronder vallen laat ik met eerbied gesproken aan God over
CaptainCaveman schreef:keessie schreef:Dat is precies hun probleem denkertje. Ze worden van beiden kanten aangevallen. De één vindt ze niet Christelijk meer en de andere vind ze te Christelijk. Sorry maar ik heb geen medelijden met ze. Als je gewoon duidelijk bent waarvoor je staat heb je dat probleem ook niet. Nu willen ze iedereen te vriend gaan houden heb ik het idee.
En specifiek voor de CU bid ik niet. Ik bid voor hun die in de politek werkzaam zijn en die een Bijbelgetrouw geluid laten horen. Of de CU daaronder valt weet ik niet. Welke partijen daaronder vallen laat ik met eerbied gesproken aan God over
Niet duidelijk zijn over waar ze staan?
http://www.nu.nl/news/1589094/11/Rouvoe ... maker.html
CaptainCaveman schreef:keessie schreef:Dat is precies hun probleem denkertje. Ze worden van beiden kanten aangevallen. De één vindt ze niet Christelijk meer en de andere vind ze te Christelijk. Sorry maar ik heb geen medelijden met ze. Als je gewoon duidelijk bent waarvoor je staat heb je dat probleem ook niet. Nu willen ze iedereen te vriend gaan houden heb ik het idee.
Boekenlezer schreef:CaptainCaveman schreef:keessie schreef:Dat is precies hun probleem denkertje. Ze worden van beiden kanten aangevallen. De één vindt ze niet Christelijk meer en de andere vind ze te Christelijk. Sorry maar ik heb geen medelijden met ze. Als je gewoon duidelijk bent waarvoor je staat heb je dat probleem ook niet. Nu willen ze iedereen te vriend gaan houden heb ik het idee.
Dat is een heel ander onderwerp, man!
En bovendien kan dat embryoplangebeuren opgevat worden als een hypocriete compensatiepoging, als loze kalk om de scheuren in de muur te verhullen, als dat inderdaad geweest zij om zich te profileren.
Op het punt waarover het in deze discussie staat zijn ze niet al te duidelijk.
Tussen haakjes: toevallig las ik vanavond nog een artikel van dr. J. Douma hierover.
Boekenlezer schreef:Tussen haakjes: toevallig las ik vanavond nog een artikel van dr. J. Douma hierover.
Denkertje21 schreef:Boekenlezer schreef:Tussen haakjes: toevallig las ik vanavond nog een artikel van dr. J. Douma hierover.
Schandalig hoe deze man en anderen met dit soort chantage de partij in gijzeling neemt!
"Als jullie niet doen wat ik vind, dan verlaat ik de partij"
En dan vooral zoiets vooraf met veel bombarie aankondigen! Echt heel fout!
parsifal schreef: Ik vind dit soort duidelijkheid wel prettig. En waarom is dit in gijzeling nemen? Het gebeurt meer dat mensen vertrekken, als ze het ergens niet mee eens zijn. Wat zou jij doen als wel expliciet homoseksualiteit als zonde wordt benoemd?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten