Jo'tje schreef:Je gaat ingrijpen in de natuur en de kinderzegen, die God je toch geeft, ga je in de weg staan...
Hoe kun je nou zeggen dat iemand de kinderzegen tegenwerkt terwijl ze al vier kinderen heeft gekregen?
Als je merkt dat je meer niet aan kunt, heb je daar je verantwoordelijkheid in. En ik begrijp je twijfel Sientje, het is natuurlijk best definitief. Logisch dat je daarover gaat piekeren af en toe.
Maar inderdaad: respect! 4 kids is niet niks! Wees er dankbaar voor en geniet ervan. En blijf bovenal biddenDaar kunnen geen 100 topics tegenop.
Misschien had God wel gewild dat ze er 6 kreeg, en dat houd je dan tegen. Dat bedoel ik te zeggen. En God geeft je nooit teveel om te dragen

Nietemin heb ik respect voor Sientje, want ik ben net zo oud volgens mij en heb 1 kind...en kan me voorstellen dat je met 4 jonge kinderen af en toe helemaal aan het eind van je Latijn bent...en dat je echt niet meer kinderen erbij kan hebben.
Ik veroordeel ook echt niet dat ze tot deze keus gekomen is als je geen andere uitweg meer ziet. Maar ik blijf er bij dat het niet bijbels is.