kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 jun 2008 09:45

jamillah schreef:Idd en met een beetje ramen zemen en in je neus peuteren beschadigd ie niet zo snel :P

In een winkel ook niet, of op kantoor 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 04 jun 2008 09:53

Je kunt je trouwring ook gewoon na een tijdje laten polijsten. Is vaak nog gratis ook, wanneer je bij de juwelier toch iets koopt. Gewoon ernaar vragen, is zo gepiept en hij ziet er weer als nieuw uit :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 jun 2008 09:58

Is ook weer zo! Bovendien doe je dat toch wel vlak voor het trouwen nog even, als je 'm gedragen hebt als v erlovingsring.

André

Berichtdoor André » 04 jun 2008 10:07

Smurffie schreef:
jamillah schreef:Idd en met een beetje ramen zemen en in je neus peuteren beschadigd ie niet zo snel :P

In een winkel ook niet, of op kantoor 8)
In een bouwmarkt met werkplaats dan weer wel. ;/

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 04 jun 2008 13:32

Het valt toch wel mee hoe ze beschadigen? Ik heb een ring die ik al 8 jaar non-stop draag, maar die vind ik er nog steeds wel mooi uit zien. Alleen het 'mat' is niet meer te zien, dat ziet er nu hetzelfde uit als dat wat ooit glimmend was ;/ Je ziet er inderdaad wel aan dat een ring gedragen is, maar dat krijg je toch :) Bovendien is mijn ring een ring van ong. 20 euro; trouwringen lijken mij dan toch van betere kwaliteit. Of betekent duurder niet meteen een betere kwaliteit bij sieraden?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 jun 2008 13:34

Hippieblijhoofd schreef:Het valt toch wel mee hoe ze beschadigen? Ik heb een ring die ik al 8 jaar non-stop draag, maar die vind ik er nog steeds wel mooi uit zien. Alleen het 'mat' is niet meer te zien, dat ziet er nu hetzelfde uit als dat wat ooit glimmend was ;/ Je ziet er inderdaad wel aan dat een ring gedragen is, maar dat krijg je toch :) Bovendien is mijn ring een ring van ong. 20 euro; trouwringen lijken mij dan toch van betere kwaliteit. Of betekent duurder niet meteen een betere kwaliteit bij sieraden?
weet ik eigenlijk niet!! Wij konden kiezen uit een trouwring van 1600 euro per set :shock: dan hadden wij wel een supermooie ring met van alles en nog wat er aan, en het goud kwam uit blablablaland enzo.... het zag er wel superdik uit maar 1600 euro vond ik een beetje duur :wink: ik weet echter niet of het ook betere kwaliteit is. Onze ringen waren de helft goedkoper ofzo en ik vind het ook goede kwaliteit :)

gevonden :D deze onderstaande ring konden we kiezen voor 1600 euro per set:
Afbeelding
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

sientje
Mineur
Mineur

Berichtdoor sientje » 04 jun 2008 13:49

kwebbel schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Het valt toch wel mee hoe ze beschadigen? Ik heb een ring die ik al 8 jaar non-stop draag, maar die vind ik er nog steeds wel mooi uit zien. Alleen het 'mat' is niet meer te zien, dat ziet er nu hetzelfde uit als dat wat ooit glimmend was ;/ Je ziet er inderdaad wel aan dat een ring gedragen is, maar dat krijg je toch :) Bovendien is mijn ring een ring van ong. 20 euro; trouwringen lijken mij dan toch van betere kwaliteit. Of betekent duurder niet meteen een betere kwaliteit bij sieraden?
weet ik eigenlijk niet!! Wij konden kiezen uit een trouwring van 1600 euro per set :shock: dan hadden wij wel een supermooie ring met van alles en nog wat er aan, en het goud kwam uit blablablaland enzo.... het zag er wel superdik uit maar 1600 euro vond ik een beetje duur :wink: ik weet echter niet of het ook betere kwaliteit is. Onze ringen waren de helft goedkoper ofzo en ik vind het ook goede kwaliteit :)
nee hoor, duurder betekent niet altijd beter. Je moet de naam ook vaak betalen :?: (ik werk bij een juwelier :wink: )

Afbeelding

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 04 jun 2008 14:44

ex
Laatst gewijzigd door Alphonsus op 04 jun 2008 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jun 2008 14:46

Wij hebben dan wel hele dikke, omdat wij er twee voor de prijs van 1 kregen ;) Anders vond ik het ook veel te duur.
Maar tegen krassen helpt het echt niet hoor. Wij hebben gelukkig matte ringen, met een glimmend randje erin. Doordat het mat is, zie je amper dat er talloze krasjes op zitten. Volgens mij zie je dat eerder bij glimmend.
Maar ik draag hem altijd, en al beschadigd ie, maakt me niks uit, daar is een ring toch voor, om te dragen? :)
Mijn nieuwe ring is wel glimmens, maar die is heel smal, dus ze je echte krassen ook niet zo snel, maar wel eerder dan op mat.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 04 jun 2008 14:47

Ik vind ze lelijk, maar misschien is het nu de 'mode'?

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 04 jun 2008 14:47

Alphonsus schreef:
kwebbel schreef:

Afbeelding

Is die middenring gemaakt van wit goud? Is wel erg mooi.
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jun 2008 14:48

Mijn ervaring is juist dat bij matte ringen (en horloges) dat matte er helemaal af gaat... op d'n duur heb je een glimmende ring.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 jun 2008 14:50

@Alphonsus: jep dat is witgoud als ik t goed heb!!

@sientje: ja ik denk wel dat je de naam betaald. Heb net een eigen ring ontworpen voor de gein, met een bepaalde naam betaal je 2065 euro per set :shock: maar wel vette blingbling dan :mrgreen:

het lijkt me wel geinig om je eigen trouwringen hier ff te posten, is dat een leuk idee?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jun 2008 14:54

LeChat schreef:Mijn ervaring is juist dat bij matte ringen (en horloges) dat matte er helemaal af gaat... op d'n duur heb je een glimmende ring.

Oh, nouja, da's ook best mooi :D Wij waren niet zo kieskeurig toen we ringen uitzochten, alleen wilden we niet met een witgouden randje of iets, omdat we dat een beetje te modieus vonden, te tijdelijk, en ik wilde perse glimdingetjes erin ;)
Maargoed, het lijkt mij wel leuk om eens in de zoveel jaar die ringen weer op te laten knappen. Dan zijn ze weer zo mooi :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 jun 2008 14:55

Ik heb ook al gekeken maar ik kan ze op heel internet niet vinden.

Terug naar “Archief”