jamillah schreef:Idd en met een beetje ramen zemen en in je neus peuteren beschadigd ie niet zo snel
In een winkel ook niet, of op kantoor

Moderator: Moderafo's
weet ik eigenlijk niet!! Wij konden kiezen uit een trouwring van 1600 euro per setHippieblijhoofd schreef:Het valt toch wel mee hoe ze beschadigen? Ik heb een ring die ik al 8 jaar non-stop draag, maar die vind ik er nog steeds wel mooi uit zien. Alleen het 'mat' is niet meer te zien, dat ziet er nu hetzelfde uit als dat wat ooit glimmend wasJe ziet er inderdaad wel aan dat een ring gedragen is, maar dat krijg je toch
Bovendien is mijn ring een ring van ong. 20 euro; trouwringen lijken mij dan toch van betere kwaliteit. Of betekent duurder niet meteen een betere kwaliteit bij sieraden?
kwebbel schreef:weet ik eigenlijk niet!! Wij konden kiezen uit een trouwring van 1600 euro per setHippieblijhoofd schreef:Het valt toch wel mee hoe ze beschadigen? Ik heb een ring die ik al 8 jaar non-stop draag, maar die vind ik er nog steeds wel mooi uit zien. Alleen het 'mat' is niet meer te zien, dat ziet er nu hetzelfde uit als dat wat ooit glimmend wasJe ziet er inderdaad wel aan dat een ring gedragen is, maar dat krijg je toch
Bovendien is mijn ring een ring van ong. 20 euro; trouwringen lijken mij dan toch van betere kwaliteit. Of betekent duurder niet meteen een betere kwaliteit bij sieraden?
dan hadden wij wel een supermooie ring met van alles en nog wat er aan, en het goud kwam uit blablablaland enzo.... het zag er wel superdik uit maar 1600 euro vond ik een beetje duur
ik weet echter niet of het ook betere kwaliteit is. Onze ringen waren de helft goedkoper ofzo en ik vind het ook goede kwaliteit
nee hoor, duurder betekent niet altijd beter. Je moet de naam ook vaak betalen(ik werk bij een juwelier
)
gevondendeze onderstaande ring konden we kiezen voor 1600 euro per set:
Alphonsus schreef:kwebbel schreef:weet ik eigenlijk niet!! Wij konden kiezen uit een trouwring van 1600 euro per setHippieblijhoofd schreef:Het valt toch wel mee hoe ze beschadigen? Ik heb een ring die ik al 8 jaar non-stop draag, maar die vind ik er nog steeds wel mooi uit zien. Alleen het 'mat' is niet meer te zien, dat ziet er nu hetzelfde uit als dat wat ooit glimmend wasJe ziet er inderdaad wel aan dat een ring gedragen is, maar dat krijg je toch
dan hadden wij wel een supermooie ring met van alles en nog wat er aan, en het goud kwam uit blablablaland enzo.... het zag er wel superdik uit maar 1600 euro vond ik een beetje duur
ik weet echter niet of het ook betere kwaliteit is. Onze ringen waren de helft goedkoper ofzo en ik vind het ook goede kwaliteit
gevondendeze onderstaande ring konden we kiezen voor 1600 euro per set:
LeChat schreef:Mijn ervaring is juist dat bij matte ringen (en horloges) dat matte er helemaal af gaat... op d'n duur heb je een glimmende ring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten