Moderator: Moderafo's
Alphonsus schreef:MissF schreef:In de slaapkamer heb ik alleen een lange glazen vaas met een groene stengel met een paar witte bloemen eraan (nep) staan, omdat dat vanaf buiten zo leuk staat
Binnenkort gaan we de zolder toch maar anders doen. We hebben een ruime zolderkamer, met 1 klein dakraam. Vanuit dat raam kijk je zo de RIjn over, de Betuwe in.
Nu willen we er óf een groter raam, óf een uitklapraam (een soort balkon raam) maar die zijn stikduur, óf drie dakramen onder elkaar tot op de vloer.
Nog meer mooie ideeen voor meer licht en beter uitzicht op de zolder?
Inzetzolderramen van VELUX zijn idd duur, doch zeer goed, komfortabel in de bediening en gaan bij goed onderhoud wel 30-50 jaar mee.
30 jaar plezier van licht en een goed uitzicht en een dag de pest in i.v.m. de rekening.
Smurffie schreef:Ghe..ik hoor mijn moeder nog gillen tegen m'n vader: ''Ooow Aaaaaaaaaaaaarie! Heel de keuken staat onder water!!![]()
''
Wat een drama was dat zeg. De leiding was uiteraard verstopt, maar we konden nergens de bron van water vinden, de wasbak liep namelijk niet over. Wat bleek nou, ergens onder de keukentafel zat nog een dopje op een vergeten leiding van waar ooit de wasmachine stond en die was er dus afgesprongen door de druk van het water. Men, zoveel handdoeken zijn er bij ons nog nooit in één keer gebruikt. Afijn, de waterzuiger van een oom heeft wonderen gedaan en je zag er naderhand niets meer van![]()
LeChat schreef:Als ik jou zo hoor krijg ik bijna zin om 't tzt ook zelf te gaan doen, Smurffie... alleen ben ik zo'n pietje-precies dat ik denk dat ik 't dan nooit goed genoeg zal vinden. Voor m'n huidige huisje heeft mijn moeder de meubels geschilderd en da's wel heel netjes gegaan. O.a. zo'n vrij ouderwets donkergrenen nachtkastje met allerlei randjes enzo. Dat is nu (gebroken) wit, met wat zilveren accenten, een supermooi beeldje erop dat ik van m'n vriend gekregen heb en een strakke Jan des Bouvrie-lamp erop is 't een leuk geheel.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten