kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jun 2008 12:34

Ik droeg nooitvan die shirtjes met zo'n strakke lijn onder je borsten en dan wij uitlopend, omdat ik dan dacht dat iedereen zou denken dat ik zwanger was, maar toen heb ik er 1 gepast, en blijkbaar heb ik er het figuur voor ;) Want het staat mij wel echt goed. Nooit gedacht.
Dus meiden met smalle heupen en een buikje, die shirtjes zijn mooi ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 03 jun 2008 12:37

MissF schreef:Ik droeg nooitvan die shirtjes met zo'n strakke lijn onder je borsten en dan wij uitlopend, omdat ik dan dacht dat iedereen zou denken dat ik zwanger was, maar toen heb ik er 1 gepast, en blijkbaar heb ik er het figuur voor ;) Want het staat mij wel echt goed. Nooit gedacht.

O, die heb ik ook nog nooit gepast, want ik had hetzelfde idee als jou!

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 03 jun 2008 12:46

pol schreef:
MissF schreef:Ik droeg nooitvan die shirtjes met zo'n strakke lijn onder je borsten en dan wij uitlopend, omdat ik dan dacht dat iedereen zou denken dat ik zwanger was, maar toen heb ik er 1 gepast, en blijkbaar heb ik er het figuur voor ;) Want het staat mij wel echt goed. Nooit gedacht.

O, die heb ik ook nog nooit gepast, want ik had hetzelfde idee als jou!

Ze hebben wat romantisch, nostalgisch en liefs, ik vind t bij mij ook niet mooi staan. Draag ze zelf niet.
Het doet mij denken aan films als Pride & Prejudice. Vroeger (nu ook nog wel, maar voor even dan :oops:) leek het mij geweldig om in zo n jurk te paraderen (of de jurken uit "Het kleine huis op de prairie", dat was ook goed). :mrgreen:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 jun 2008 12:56

Hm. Mijn jurkjes hebben eigenlijk allemaal een hoge taille. Staat me gewoon mooi. Inderdaad em_ma: het heeft iets romantisch en nostaligisch. Ik ben er dol op :yahoooo:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jun 2008 12:59

Wow, heb ik het even druk zijn er gelijk 30 pagina's bij gekomen :shock:

Roze bij mannen vind ik niet zo heel mooi, ik vind het toch meer een kleur voor kleine meisjes. Wat ik wel mooi vind, een pak natuurlijk :D En verder gewoon nette broeken, mooi overhemden en die leren schoenen die rosalie 30 pagina's terug gepost had. Mooie kleuren vind ik; zwart, wit, blauw, groen en beige voor broeken bijvoorbeeld. Eigenlijk vind ik bij mannen klassiek/netjes erg mooi. Weet niet of ik het zo goed zeg maar volgens mij is het wel duidelijk wat ik bedoel :D

En sieraden vind ik echt leuk! :8> Ik houd van blingbling, maar niet té overdreven. Alleen een blingbling-ketting bijvoorbeeld en dan wat rustige oorbellen vind ik wel mooi. En oorbellen, ik heb in elk oor één gaatje en wil ook niet meer. Meer gaatjes in een oor vind ik niet zo mooi, een tweede oorbelletje kan nog wel als het een niet al te opvallende is. Maar in Leiden vind ik het toch wel zo dat hoe meer gaatjes een vrouw in haar oren heeft, hoe ordinairder haar voorkomen is.
Maar oorbellen, ik houd van glimmende exemplaren of grote mooie ringen of schitterende slingertjes :8> Zelf vind ik niet dat ik veel oorbellen heb, zo'n 10 paar.
Dus, dat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 jun 2008 15:01

@dE bAdEeND: en onder zo'n mooi pak een roze overhemd is ook geen optie?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jun 2008 15:32

Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi :8>
Dus, dat.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 jun 2008 15:46

Ik ben net terug van kleding kijken, ik durfde eigenlijk niets te passen omdat ik best wel ben aangekomen......... jurkjes die nu bij MS mode staan (sorry even reclame) vind ik echt super, maar ik moet er weer speciale schoenen onder, omdat ik steunzolen heb.. pfff....

misschien morgen nog even naar het dorp fietsen voor wat kleding. Durfde eigenlijk niets te passen nu :oops:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 jun 2008 15:51

dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi :8>
Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 03 jun 2008 15:53

Ik ben gek op sieraden. Ik heb echt heel veel kettingen. Mijn zusje maakt ze zelf, da´s makkelijk. Ik denk dat het er wel 50 zijn, in allerlei kleuren. Ik heb bijna altijd een zilveren ketting om met een kruisje, en daarnaast nog een andere. Ik ben juist helemaal een zilver-fan. Ik vind goud echt niet mooi. Heb altijd 5 zilveren ringen om en af en toe een armband maar eigenlijk vind ik dat lastig zitten. Zilverkleurig horloge met nep-diamantjes. In de zomer regelmatig een zilverkleurig enkelbandje om.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 jun 2008 15:57

Ik heb eigenlijk ook alleen zilveren sieraden.. m.n. omdat ik nepgouden doorgaans lelijk/ordinair vind en ik dus een te dure smaak voor mijn buidel heb wat dat betreft. Meestal heb ik links 2 ringen om en rechts alleen onze vriendschapsring (die 's trouwens van edelstaal, blijft echt langer mooi!). Verder lang niet altijd een kettinkje, maar ik heb er wel vrij veel, in allerlei kleuren en maten - korte én lange. Armbanden draag ik ook wel, ik heb o.a. zo'n mooie houten - niet helemaal rond, maar echt rekening houdend met het natuurlijke materiaal... zodra ik op kantoor ben gaat die alleen wel af, want anders is typen zo lastig :wink:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jun 2008 15:58

Vonkie schreef:Ik ben gek op sieraden. Ik heb echt heel veel kettingen. Mijn zusje maakt ze zelf, da´s makkelijk. Ik denk dat het er wel 50 zijn, in allerlei kleuren. Ik heb bijna altijd een zilveren ketting om met een kruisje, en daarnaast nog een andere. Ik ben juist helemaal een zilver-fan. Ik vind goud echt niet mooi. Heb altijd 5 zilveren ringen om en af en toe een armband maar eigenlijk vind ik dat lastig zitten. Zilverkleurig horloge met nep-diamantjes. In de zomer regelmatig een zilverkleurig enkelbandje om.

Ik heb ook een horloge met diamantjes, of iets anders dat glimt ofzo. Van Guess, gekregen en echt supermooi!

Over goud of zilver denk ik nooit na. Mijn moeder vertelde mij dat goud mooi is als je oud bent en zilver is mooi als je jong bent en daar was ik het wel mee eens geloof ik. Heb nu wel een gouden ketting, maar die draag ik zeer weinig omdat ik voor de rest geen goud heb.
Dus, dat.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 03 jun 2008 17:10

LeChat schreef:
dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi :8>
Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...

Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich :wink:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 03 jun 2008 17:20

Gershwin schreef:
LeChat schreef:

Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich :wink:

Op groen na dan. Groen vind ik altijd lelijk. Behalve bij planten ;/. En bij deze smiley;/.
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 03 jun 2008 17:22

Gershwin schreef:
LeChat schreef:

Het wordt tijd dat ik de "kleurenwaaiertest" maar eens ga preaumeauten hier :wink:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Terug naar “Archief”