Dus meiden met smalle heupen en een buikje, die shirtjes zijn mooi

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik droeg nooitvan die shirtjes met zo'n strakke lijn onder je borsten en dan wij uitlopend, omdat ik dan dacht dat iedereen zou denken dat ik zwanger was, maar toen heb ik er 1 gepast, en blijkbaar heb ik er het figuur voorWant het staat mij wel echt goed. Nooit gedacht.
pol schreef:MissF schreef:Ik droeg nooitvan die shirtjes met zo'n strakke lijn onder je borsten en dan wij uitlopend, omdat ik dan dacht dat iedereen zou denken dat ik zwanger was, maar toen heb ik er 1 gepast, en blijkbaar heb ik er het figuur voorWant het staat mij wel echt goed. Nooit gedacht.
O, die heb ik ook nog nooit gepast, want ik had hetzelfde idee als jou!
Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi
Vonkie schreef:Ik ben gek op sieraden. Ik heb echt heel veel kettingen. Mijn zusje maakt ze zelf, da´s makkelijk. Ik denk dat het er wel 50 zijn, in allerlei kleuren. Ik heb bijna altijd een zilveren ketting om met een kruisje, en daarnaast nog een andere. Ik ben juist helemaal een zilver-fan. Ik vind goud echt niet mooi. Heb altijd 5 zilveren ringen om en af en toe een armband maar eigenlijk vind ik dat lastig zitten. Zilverkleurig horloge met nep-diamantjes. In de zomer regelmatig een zilverkleurig enkelbandje om.
LeChat schreef:Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi
Gershwin schreef:LeChat schreef:Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi
Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich
Gershwin schreef:LeChat schreef:Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi
Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten