Moderators: johannes1, Moderafo's
Alphonsus schreef:em_ma schreef:Mijn auto heeft afgelopen dagen nogal wat problemen gehad en vannacht droomde ik dat ik mn auto naar de garage bracht (in real life net gedaan).
De rit naar de garage is een rit van 5 km. Maar het duurde maar en duurde maar en het was ontzettend donker.
Uiteindelijk kwam ik aan en toen lag mn auto half uit elkaar, omdat ik veel onderdelen verloren had onderweg.
De monteur keek wel vreemd op toen die mn auto of karkas zag.
Alles komt uiteindelijk goed Em_ma.
em_ma schreef:Alphonsus schreef:em_ma schreef:Mijn auto heeft afgelopen dagen nogal wat problemen gehad en vannacht droomde ik dat ik mn auto naar de garage bracht (in real life net gedaan).
De rit naar de garage is een rit van 5 km. Maar het duurde maar en duurde maar en het was ontzettend donker.
Uiteindelijk kwam ik aan en toen lag mn auto half uit elkaar, omdat ik veel onderdelen verloren had onderweg.
De monteur keek wel vreemd op toen die mn auto of karkas zag.
Alles komt uiteindelijk goed Em_ma.
Boekenlezer schreef:En in de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik iets idioots gedroomd. Namelijk dat een bepaald concreet merk [ik weet welke] het favoriete motormerk zou zijn onder de homo's. Nou ja zeg! Ik heb me achteraf echt afgevraagd hoe ik aan zó'n idiote droom gekomen ben!
Boekenlezer schreef:Ik vannacht iets gedroomd, ja. Het was een beetje dramatisch.
Het ging over vakantie, en mijn fototoestel. Er waren ergens wat ruige omstandigheden met water, en toen had ik mijn fototoestel op een steen gelegd. Wat later vroeg ik mij af of hij daar nog zou liggen, of dat hij gestolen zou zijn. Ik ging terug om de waarheid daarvan te weten te komen. Het antwoord ben ik niet te weten gekomen, want ik werd wakker voor ik die plek weer had bereikt.
Marie Popelin schreef:Boekenlezer schreef:En in de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik iets idioots gedroomd. Namelijk dat een bepaald concreet merk [ik weet welke] het favoriete motormerk zou zijn onder de homo's. Nou ja zeg! Ik heb me achteraf echt afgevraagd hoe ik aan zó'n idiote droom gekomen ben!
Dat weet jij niet?
Alle topics waar het 'homo' in voor komt ben jij te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten