Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 30 mei 2008 17:28

ex
Laatst gewijzigd door Alphonsus op 04 jun 2008 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 30 mei 2008 18:25

Alphonsus schreef:
em_ma schreef:Mijn auto heeft afgelopen dagen nogal wat problemen gehad en vannacht droomde ik dat ik mn auto naar de garage bracht (in real life net gedaan).
De rit naar de garage is een rit van 5 km. Maar het duurde maar en duurde maar en het was ontzettend donker.
Uiteindelijk kwam ik aan en toen lag mn auto half uit elkaar, omdat ik veel onderdelen verloren had onderweg.
De monteur keek wel vreemd op toen die mn auto of karkas zag. :roll:

Alles komt uiteindelijk goed Em_ma.

:wink:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 mei 2008 18:46

em_ma schreef:
Alphonsus schreef:
em_ma schreef:Mijn auto heeft afgelopen dagen nogal wat problemen gehad en vannacht droomde ik dat ik mn auto naar de garage bracht (in real life net gedaan).
De rit naar de garage is een rit van 5 km. Maar het duurde maar en duurde maar en het was ontzettend donker.
Uiteindelijk kwam ik aan en toen lag mn auto half uit elkaar, omdat ik veel onderdelen verloren had onderweg.
De monteur keek wel vreemd op toen die mn auto of karkas zag. :roll:

Alles komt uiteindelijk goed Em_ma.

:wink:

*begint NIET over vrouwen en auto's 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 30 mei 2008 19:02

Beste Abdij...
Dat het lang duurde komt door het feit dat ''afstand'' in een droom plaats vindt.
Ofwel:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dromen
Eigenschappen van dromen:
Tijdens het dromen zijn afstanden vaak niet reëel.

Dus: zelfs jij zou er last van hebben. :D
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 mei 2008 19:03

Ik verwerp Wikipedia als zijnde een betrouwbare bron 8) :P

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 02 jun 2008 09:09

Ik vannacht iets gedroomd, ja. Het was een beetje dramatisch.
Het ging over vakantie, en mijn fototoestel. Er waren ergens wat ruige omstandigheden met water, en toen had ik mijn fototoestel op een steen gelegd. Wat later vroeg ik mij af of hij daar nog zou liggen, of dat hij gestolen zou zijn. Ik ging terug om de waarheid daarvan te weten te komen. Het antwoord ben ik niet te weten gekomen, want ik werd wakker voor ik die plek weer had bereikt.

En in de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik iets idioots gedroomd. Namelijk dat een bepaald concreet merk [ik weet welke] het favoriete motormerk zou zijn onder de homo's. Nou ja zeg! Ik heb me achteraf echt afgevraagd hoe ik aan zó'n idiote droom gekomen ben! :?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 02 jun 2008 09:28

Dat ik naar strandwacht zou gaan. :D . En ik daar dus aangekomen kwam ik erachter dat ik die week nog op school hoorde te zitten. Dus tot grote spijt weer naar huis moest, toen ik weer thuis kwam en op school besloot ik toch maar heen te gaan en hele week te spijbelen.

(Ja ik heb gewoon zin in strandwacht :mrgreen: )
Leef je droom.

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 02 jun 2008 09:38

Boekenlezer schreef:En in de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik iets idioots gedroomd. Namelijk dat een bepaald concreet merk [ik weet welke] het favoriete motormerk zou zijn onder de homo's. Nou ja zeg! Ik heb me achteraf echt afgevraagd hoe ik aan zó'n idiote droom gekomen ben! :?

Dat weet jij niet?
Alle topics waar het 'homo' in voor komt ben jij te vinden. ;/
De natuur kent het geheim en glimlacht.

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 02 jun 2008 09:40

Tijd om een bepaald kastje open te doen :mrgreen:

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 02 jun 2008 11:57

Boekenlezer schreef:Ik vannacht iets gedroomd, ja. Het was een beetje dramatisch.
Het ging over vakantie, en mijn fototoestel. Er waren ergens wat ruige omstandigheden met water, en toen had ik mijn fototoestel op een steen gelegd. Wat later vroeg ik mij af of hij daar nog zou liggen, of dat hij gestolen zou zijn. Ik ging terug om de waarheid daarvan te weten te komen. Het antwoord ben ik niet te weten gekomen, want ik werd wakker voor ik die plek weer had bereikt.

Over foto's gesproken: vorige week stuurde iemand me een liedje van de nooit genoeg volprezen Benjamin Ben, genaamd: 'fotootje'. Citaat: een foto is niet duur (een foto is niet dúúr) en één fotootje maar (één fotootje máár), ach dat is toch zó klaar.

Prompt droomde ik dat er een mooi huis in mijn geboortedorp te koop stond en ik het ging bezichtigen. Na afloop bleek de heer des huizes al een compleet fotoboek gemaakt te hebben van mijn bezoek en van het huis. Ik merkte nog scherpzinnig op dat dat wel snel klaar was.
Helaas: de foto's waren wél duur: als ik het goed heb 21,95. Daar ben ik mooi niet in getrapt natuurlijk ;/.
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 jun 2008 12:34

Dat mijn man op zolder een ufo had gemaakt. De deuren waren 2 koelkastdeuren en de pringels werden verbannen, dan zou de ufo niet opstijgen. Zijn ouders moesten hem testen en daar ging de ufo. Zo uit het zolderdakraam... de lucht in... en lande op het gras. 's Morgens werd mijn man heel moe wakker en snapte er niets van dat ik dat wel begreep. Valt ook niet mee om midden in de nacht een ufo te bouwen :lol:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 02 jun 2008 14:06

Marie Popelin schreef:
Boekenlezer schreef:En in de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik iets idioots gedroomd. Namelijk dat een bepaald concreet merk [ik weet welke] het favoriete motormerk zou zijn onder de homo's. Nou ja zeg! Ik heb me achteraf echt afgevraagd hoe ik aan zó'n idiote droom gekomen ben! :?

Dat weet jij niet?
Alle topics waar het 'homo' in voor komt ben jij te vinden. ;/

Zo zo, meisie! Jij volgt mijn gangen nogal met belangstelling, als ik dat zo lees! :wink:
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 02 jun 2008 14:07

Nee, ze volgt topics over homoseksualiteit, dat is deels iets anders :P
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 02 jun 2008 14:09

:mrgreen:

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 04 jun 2008 09:17

Ik droomde vannacht dat ik naar Israël toe ging. Ik moest op Schiphol de vlucht naar Haifa nemen. (volgens mij heb je daar helemaal geen vliegveld?) Maar goed. Ik was de één na laatste in de rij bij de incheckbalie. Toen ik aan de beurt was bleek ik het laatste kaartje te kopen. De man achter me was daarover vreselijk boos. En daarna weet ik het niet meer helaas.

Wel gek dat ik dit droomde want ben nog nooit naar Israël geweest en heb er ook geen plannen voor.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Terug naar “Slow Chat”