Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:dr zit wel een snoertje bij maar die is voor bloe toet ofzoow
*Annette* schreef:Klinkt erg gaaf Smurffie!!*Annet* schreef:dr zit wel een snoertje bij maar die is voor bloe toet ofzoow
Duurde ff maarre heb het ff nagevraagd..... volgens me broertje kun je via bluetooth foto's op de pc zetten. Dus ga je gang, en laat ons je mooie home zien.....
*Annet* schreef:Goed bezig meid! Het wordt vast gaaf in je huissie!
*Annet* schreef:biena weh
maar ons bin nog nie zo heel goed ingeburgerd dat we alles (h?)oed kunnen zeggen laat staan schrieven. We doen ons best en af en toe praten we wat in het Flakkees en kieken mekaar dan aan van ?????
1/3 speeltuun
1/3 redelijk mooi met bloemen enz
1/3 bende
*Annet* schreef:Smurf, als je love het allemaal niet zo geweldig vind moet je het gewoon langzaam opvoeren, al die leuke dingen. Doe ik ook, proberen om er dan ff tijdje over te zwijgen (dat valt zwaar, ik weet het) maar op die manier warm je hem langzaam op.... en wie weet gaat ie het zomaar leuk vinden. Ik wist eerst helemaal niet dat ik zoiets leuk vond, ouwe rommel en antiekzaakjes. We liepen er toen zomaar 1 binnen en sindsdien was ik verkocht, en uit liefde volgt hij me dan, of wacht geduldig buiten.
Da's meer Zeeuws dan Flakkees *Annet**Annet* schreef:biena weh
maar ons bin nog nie zo heel goed ingeburgerd dat we alles (h?)oed kunnen zeggen laat staan schrieven. We doen ons best en af en toe praten we wat in het Flakkees en kieken mekaar dan aan van ?????
1/3 speeltuun
1/3 bende
LeChat schreef:Da's meer Zeeuws dan Flakkees *Annet**Annet* schreef:biena weh
1/3 speeltuun
1/3 bende![]()
@Smurffie: Ik dacht dat jullie vloerbedekking al besteld was?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten