huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 30 mei 2008 20:31

Zo, ik ben weer wat huisfrutsels (nouja..frutsels) rijker. Twee witte ruwe spiegels met mooie krul erboven en een kaarsenstandaard aan de onderkant. De spiegels kunnen eruit en dan kun je er foto's indoen, dus voor dat doel heb ik nog een derde erbij besteld 8) Naast elkaar boven het dressoir komen ze, denk ik. Nog twee schattige geverfde blikken bakjes..eh, voor plantjes ofzo. En nog een theeservies voor de show, voor op het theetafeltje. Het was de laatste..dusja.. :P

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 mei 2008 20:49

Goed bezig meid! Het wordt vast gaaf in je huissie!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 30 mei 2008 21:20

Klinkt erg gaaf Smurffie!!

*Annet* schreef:dr zit wel een snoertje bij maar die is voor bloe toet ofzoow

Duurde ff maarre heb het ff nagevraagd..... volgens me broertje kun je via bluetooth foto's op de pc zetten. Dus ga je gang, en laat ons je mooie home zien..... :lol:
Wat de toekomst brengen moge........

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 30 mei 2008 21:23

*Annette* schreef:Klinkt erg gaaf Smurffie!!

*Annet* schreef:dr zit wel een snoertje bij maar die is voor bloe toet ofzoow

Duurde ff maarre heb het ff nagevraagd..... volgens me broertje kun je via bluetooth foto's op de pc zetten. Dus ga je gang, en laat ons je mooie home zien..... :lol:

Dan moet je wel iets op je compu hebben dat bluetooth kan ontvangen.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 mei 2008 21:27

wrom nou zo moeilijk toch altijd?! Zo kunnen jullie nooit zien hoe mooi het is geworden. Mijn man heeft net nog wat foto's gemaakt van de tuun, we gaan morgen naar mijn familie die we bijna nooit zien dus het is wel geinig dat ze zo ff kunnen meegenieten.

sela

Berichtdoor sela » 30 mei 2008 21:29

de tuun
=D> |:)|

ha joe ak een moaie tuun dan?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 mei 2008 21:33

biena weh

maar ons bin nog nie zo heel goed ingeburgerd dat we alles (h?)oed kunnen zeggen laat staan schrieven. We doen ons best en af en toe praten we wat in het Flakkees en kieken mekaar dan aan van ?????

1/3 speeltuun
1/3 redelijk mooi met bloemen enz
1/3 bende

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mei 2008 19:53

*Annet* schreef:Goed bezig meid! Het wordt vast gaaf in je huissie!

Vast wel, maar Arjen wordt helemaal hartstikke knettergek van me :mrgreen: Ik wil namelijk muurstickers en radiatorbeschermers, want ik vind radiatoren wel zulke afzichtelijke dingen, dat het verboden zou moeten worden :shock: Dan heeft het alleen geen zin meer om het huis warm aan te kleden 8) Vanmiddag ook weer anderhalf uur door de intratuin gedwaald, maar niets gekocht, goed hé :mrgreen:

Ow, nu gaan we naar onze koerdische buren hoor ik, gezellig :) Fijne avond ook allemaal :wink:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 jun 2008 14:36

Smurf, als je love het allemaal niet zo geweldig vind moet je het gewoon langzaam opvoeren, al die leuke dingen. Doe ik ook, proberen om er dan ff tijdje over te zwijgen (dat valt zwaar, ik weet het) maar op die manier warm je hem langzaam op.... en wie weet gaat ie het zomaar leuk vinden. Ik wist eerst helemaal niet dat ik zoiets leuk vond, ouwe rommel en antiekzaakjes. We liepen er toen zomaar 1 binnen en sindsdien was ik verkocht, en uit liefde volgt hij me dan, of wacht geduldig buiten :lol: .

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 01 jun 2008 20:42

*Annet* schreef:biena weh

maar ons bin nog nie zo heel goed ingeburgerd dat we alles (h?)oed kunnen zeggen laat staan schrieven. We doen ons best en af en toe praten we wat in het Flakkees en kieken mekaar dan aan van ?????

1/3 speeltuun
1/3 bende

Dat schrijven kan ik van mijn eigen dialect ook niet hoor terwijl ik al heel mijn leven zeg maar hier woon. (Niet op flakkee ofzo hoor).

Maar wat ga je allemaal in speeltuin zetten dan?
Leef je droom.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 jun 2008 21:41

Er staat een speeltoestel met 2 schommels, glijbaan met speelhuisje en daaronder een zandbak. Daarachter stuk gras 8 x 4 mtr ongeveer. Daarachter is de trampoline ingegraven en nog stuk eromheen bestraat. De oudste 2 hebben van houtafval hutten gebouwd. Dat is dus de speeltuun.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jun 2008 10:23

*Annet* schreef:Smurf, als je love het allemaal niet zo geweldig vind moet je het gewoon langzaam opvoeren, al die leuke dingen. Doe ik ook, proberen om er dan ff tijdje over te zwijgen (dat valt zwaar, ik weet het) maar op die manier warm je hem langzaam op.... en wie weet gaat ie het zomaar leuk vinden. Ik wist eerst helemaal niet dat ik zoiets leuk vond, ouwe rommel en antiekzaakjes. We liepen er toen zomaar 1 binnen en sindsdien was ik verkocht, en uit liefde volgt hij me dan, of wacht geduldig buiten :lol: .

Nou, het scheelt dat we ongeveer dezelfde smaak hebben :P Maar hij denkt alleen maar groot, dus gordijnen, vloerbedekking, muren en meubels. Daar krijg je je huis alsnog niet gezellig mee. Ik wil juist dat kleine dingen ook overal bij passen. Hij vond de spullen overigens wel leuk 8)
Alleen toen ik begon te klagen dat ik het toch niet helemaal tevreden was over de vloerbedekking kreeg ik bijna een oplawaaier :mrgreen: Maar ook dat krijg ik er nog wel doorheen :P

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jun 2008 11:17

1/3 speeltuun
1/3 bende
Da's meer Zeeuws dan Flakkees *Annet* :mrgreen:

@Smurffie: Ik dacht dat jullie vloerbedekking al besteld was?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jun 2008 11:30

LeChat schreef:

1/3 speeltuun
1/3 bende
Da's meer Zeeuws dan Flakkees *Annet* :mrgreen:

@Smurffie: Ik dacht dat jullie vloerbedekking al besteld was?

Gelukkig nog niet :mrgreen:

We hadden onze zinnen gezet op vloerbedekking die we hebben gezien, maar nu ik pas een stukje heb opgehaald valt het iets tegen..en zeker omdat we nog niet weten wat we nu met de rest gaan doen. Wat we met de meubels gaan combineren (alles wit wordt erg saai vrees ik), dus we gaan donkere of juist lichte meubels (tafel, salontafel) erbij doen.

Pfff, ik wordt helemaal gestresst als ik niet weet wat ik met sommige dingen aanmoet :P Bovendien gaat de tijd gewoon door, er moet nog zoveel gebeuren en geregeld worden..en daar hebben we welbeschouwd alleen de weekenden voor. Een jaar lijkt lang, maar zo dus niet :shock:
Ik kan er doordeweeks eigenlijk niet heen en als ik dat wel doe, moeten we 's avonds vanuit Nunspeet nog naar Apeldoorn rijden omdat ik natuurlijk niet mag blijven slapen daar, dan slapen we bij zijn ouders. Kortom: Ik wilde wel eens dat we iets dichter bij elkaar woonden, maar helaas is dat niet zo. Wat je van ver haalt is lekker zeggen ze dan, maar praktisch gezien niet 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 jun 2008 12:33

Wat ik ontzettend mooi vind bij witte meubels is dat oudgroen. Ik zag er pas een buffetkast en een bank van. Daar ga ik echt van kwijlen :D
Supermooi, en iets wat niet iedereen heeft. want veel mensen durven het niet zo. Maargoed, het is wel kleurgebonden, en dat is wit of donkerbruin weer minder.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”