(ben nu officieel aan het werk

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:IEUW
Ik associeer oorbellen bij mannen altijd met havenarbeiders (ben nu eenmaal geboren en getogen in Rotterdam-Zuid). Mijn zwager heeft er ook eentje in elk oor... en dat is ook zo'n echte havenarbeider![]()
Nee, vind het maar niks. Maar ja, ik ben geen man dus ik hoef me er ook niet druk om te maken
Gerdien B. schreef:
Deze dragen ze dan in hun oor
Saskia schreef:Pol, is het geen idee om je trouwring aan een kettinkje te dragen? Doet een kennis van mij ook die op het werk geen ringen mag dragen. Om die ring nou in de kast te leggen vind ik ook best zonde...
keessie schreef:Saskia schreef:Pol, is het geen idee om je trouwring aan een kettinkje te dragen? Doet een kennis van mij ook die op het werk geen ringen mag dragen. Om die ring nou in de kast te leggen vind ik ook best zonde...
In het leger wordt dat inderdaad ook vaak gedaan.
Giovannino schreef:als het lijk tijdens een zware storm ergens langsschuurt, is zo'n oorbel er zo af.
Mary Pickford schreef:keessie schreef:Saskia schreef:Pol, is het geen idee om je trouwring aan een kettinkje te dragen? Doet een kennis van mij ook die op het werk geen ringen mag dragen. Om die ring nou in de kast te leggen vind ik ook best zonde...
In het leger wordt dat inderdaad ook vaak gedaan.
Volgens mijn vader deed men dat toen hij in dienst zat om zich op zaterdagavond toch als een vrijgezel te mogen gedragen
Giovannino schreef:En ik weet niet hoe 'vast' een oorbel zit, maar ik dacht altijd dat je die met een flinke ruk wel uit een oor zou kunnen trekken. Urker voetballers plakken voor een wedstrijd een pleister om hun oorbel, om inscheuren te voorkomen als je eens verkeerd uitglijdt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 269 gasten