Ik heb nogal gespierde kuiten door het sporten en heb ook problemen om laarzen in een gewone schoenenzaak te kopen.
Maar in een dorp waar ik werk hebben ze wel voor alle soorten en maten kuit en daar haal ik altijd mijn laarzen.
Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...
Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit!
Hier wel
Klinkt misschien beetje betweterig, maar dat is echt onmogelijk!Je moet wel echt knálrood hebben, dus geen lichtrood, of roze-achtig, of bordeauxrood.
Ik ga ook even benadrukken dat het echt klopt. Ik heb 1 knalrode bh, diep weggestopt (anders vloekt het met de rest van mijn kleding), maar ik had hem echt een keer nodig bij een outfit. Toen heb ik alles geprobeerd en tja, alleen knalrood gaf het juiste resultaat.
Hoe gek het ook klinkt, het is echt zo!
Daatje123 schreef:Wat vinden jullie van strapples bh's? Ik heb lang gezocht, maar eindelijk eentje gevonden die goed blijft zitten. Draag namelijk regelmatig een wit shirtje met een haltertop. Vind het dan niet netjes als er twee bandjes over me rug lopen, dus kies ik hiervoor.
Maar... een echt rode bh zou dus ook uitkomst bieden begrijp ik uit voorgaande post. *gaat het een keer uitproberen*
Alphonsus schreef:Galateia schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...
Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit!
Hier wel
Klinkt misschien beetje betweterig, maar dat is echt onmogelijk!Je moet wel echt knálrood hebben, dus geen lichtrood, of roze-achtig, of bordeauxrood.
Ik ga ook even benadrukken dat het echt klopt. Ik heb 1 knalrode bh, diep weggestopt (anders vloekt het met de rest van mijn kleding), maar ik had hem echt een keer nodig bij een outfit. Toen heb ik alles geprobeerd en tja, alleen knalrood gaf het juiste resultaat.
Hoe gek het ook klinkt, het is echt zo!
Wat was dan het beoogde resultaat?
rosalie83 schreef:Alphonsus schreef:Galateia schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:lammetje schreef:rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?
Lees de posts die je zelf gequote hebt goed door, en je hebt het antwoord.
Giovannino schreef:@ Nap: Ik vind die krokodillenhoed van je wel goed staan bij je
Gek trouwens dat bijna alle dames hier problemen lijken te hebben met laarzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten