kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 mei 2008 11:05

ja kleding en luchtjes stem ik op elkaar af. Zo heb ik een paar ''frisse'' luchtjes die gebruik ik voor mijn werk. En dan gebruik er een paar voor thuis. En ik heb er ook 1 die gebruik ik voor speciaale gelegenheden :lol:
Ik heb nogal gespierde kuiten door het sporten en heb ook problemen om laarzen in een gewone schoenenzaak te kopen.
Maar in een dorp waar ik werk hebben ze wel voor alle soorten en maten kuit en daar haal ik altijd mijn laarzen.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 30 mei 2008 11:15

@ Nap: Ik vind die krokodillenhoed van je wel goed staan bij je ;/

Gek trouwens dat bijna alle dames hier problemen lijken te hebben met laarzen.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 30 mei 2008 11:27

Wat vinden jullie van strapples bh's? Ik heb lang gezocht, maar eindelijk eentje gevonden die goed blijft zitten. Draag namelijk regelmatig een wit shirtje met een haltertop. Vind het dan niet netjes als er twee bandjes over me rug lopen, dus kies ik hiervoor.

Maar... een echt rode bh zou dus ook uitkomst bieden begrijp ik uit voorgaande post. *gaat het een keer uitproberen*

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 30 mei 2008 11:46

Galateia schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:
rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?

Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...

Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit! :)

Hier wel :?

Klinkt misschien beetje betweterig, maar dat is echt onmogelijk! ;) Je moet wel echt knálrood hebben, dus geen lichtrood, of roze-achtig, of bordeauxrood.

Ik ga ook even benadrukken dat het echt klopt. Ik heb 1 knalrode bh, diep weggestopt (anders vloekt het met de rest van mijn kleding 8) ), maar ik had hem echt een keer nodig bij een outfit. Toen heb ik alles geprobeerd en tja, alleen knalrood gaf het juiste resultaat.

Hoe gek het ook klinkt, het is echt zo!

Wat was dan het beoogde resultaat?
Laatst gewijzigd door Alphonsus op 30 mei 2008 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 30 mei 2008 11:47

Je hebt toch ook huidkleurig ondergoed? Vraagt Gio zich in alle onschuld af :roll:

Maar rood is natuurlijk wel een stuk mooier ...

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 30 mei 2008 11:49

Daatje123 schreef:Wat vinden jullie van strapples bh's? Ik heb lang gezocht, maar eindelijk eentje gevonden die goed blijft zitten. Draag namelijk regelmatig een wit shirtje met een haltertop. Vind het dan niet netjes als er twee bandjes over me rug lopen, dus kies ik hiervoor.

Maar... een echt rode bh zou dus ook uitkomst bieden begrijp ik uit voorgaande post. *gaat het een keer uitproberen*

Volgens mijn vrouw zakken die af en dan popt "het" eruit.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 mei 2008 11:50

Alphonsus schreef:
Galateia schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:
rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?

Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...

Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit! :)

Hier wel :?

Klinkt misschien beetje betweterig, maar dat is echt onmogelijk! ;) Je moet wel echt knálrood hebben, dus geen lichtrood, of roze-achtig, of bordeauxrood.

Ik ga ook even benadrukken dat het echt klopt. Ik heb 1 knalrode bh, diep weggestopt (anders vloekt het met de rest van mijn kleding 8) ), maar ik had hem echt een keer nodig bij een outfit. Toen heb ik alles geprobeerd en tja, alleen knalrood gaf het juiste resultaat.

Hoe gek het ook klinkt, het is echt zo!

Wat was dan het beoogde resultaat?

Lees de posts die je zelf gequote hebt goed door, en je hebt het antwoord.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 mei 2008 11:51

Giovannino schreef:Je hebt toch ook huidkleurig ondergoed? Vraagt Gio zich in alle onschuld af :roll:

Maar rood is natuurlijk wel een stuk mooier ...

Als je huidskleurig underwear draagt, dan zie je het nog zitten, de randjes zeg maar. En bij knalrood dus niet! :)

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 30 mei 2008 11:55

rosalie83 schreef:
Alphonsus schreef:
Galateia schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:

Lees de posts die je zelf gequote hebt goed door, en je hebt het antwoord.

Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit!

Een tip voor mijn vrouw.
Bedankt

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 30 mei 2008 12:04

Giovannino schreef:@ Nap: Ik vind die krokodillenhoed van je wel goed staan bij je ;/

Neehoor, ik denk lang niet allemaal. Maar de mensen die dit herkennen zullen eerder reageren dan de mensen die moeiteloos laarzen kopen.
Ik heb er nooit moeite mee. Heb best flinke kuiten. Eén paar laarzen zitten vrij wijd, maar dat hoort bij het stoere model, de rest sluit gewoon prima aan.
pobody's nerfect

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 30 mei 2008 12:34

Giovannino schreef:

Nee hoor, bij mij gaat het eigenlijk altijd wel goed 8)
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 30 mei 2008 13:27

Bij mij gaat 't ook zonder problems. De meeste cowboylaarzen zijn nogal wijd, dus ik heb geen last van kuit-problemen. :D

Gio en Abdij, jullie hebben een leuk stijltje. Tenminste, jullie geblokte blouses (met de Leiden-meeting) trokken mijn aandacht op de foto's. Ze zijn leuk. 8)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 mei 2008 14:44

Ik heb er ook geen problemen mee, met laarzen. Maar ik ben ook niet zo kieskeurig daarin, en ik stoor me niet aan te wijde laarzen. En van die supernette laarzen die wel horen te passen, die koop ik nooit, da's niet helemaal mijn stijl. 1 paar, ooit, en die hadden touwtjes aan de achterkant, dus die passen prima.
Ik gebruik geen luchtjes bij bepaalde kleuren. Ik gebruik sowieso zelden luchtjes, daar ben ik te weinig ijdel voor ofzo. Soms best jammer ;)
Ik heb er denk ik 5, al jaaaaaren. mijn man vroeg een keer of ik een lekker luchtje wilde. Alsjeblieft niet. Ik gebruik het toch niet.
En als ik het gebruik, gebruik ik tegenwoordig een flesje die ik bij kleding kreeg, die vind ik lekker. Maar verder hoef ik het allemaal niet zo. Ik ben meer van de negallakjes :)
En van de deo's, die moeten ook echt lekker ruiken.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 30 mei 2008 15:42

Laarzen meestal geen moeite mee.
Heb de ideale kuit ervoor. (Nou ja, er zijn ook wel heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel laarzen te wijd, maar vind altijd wel een paar goede)

IK heb wel een probleem met schoenen. Ik moet hele 'zachte' schoenen hebben, anders kan ik ze nog geen half uur aan. Mijn hiel gaat altijd kapot. Met hakschoenen ehb ik dat probleem dus niet, want dan is de druk van mijn hiel....

Eigenlijk loop ik het liefste op slippers :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 mei 2008 15:45

Helemaal mee eens. Ik loop in de zomer altijd op slippers. Ideaal.
Ik krijg in alle schoenen blaren, op de één of andere manier heb ik niet zoveel eelt onder en bovenop mijn voeten, dus waar bandjes of randjes ook zitten, ik krijg blaren. Nu doe ik wel eens van die pantykousevoetjes aan, maar dat vind ik eigenlijk lelijk staan. En op mijn werk is slippers dragen onverantwoord, maar thuis doe ik het altijd.

Lang leve de teenslipper :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”