maar hij heeft nu een haakje op deur

Moderator: Moderafo's
Memmem schreef:Het is wel geen refeowebkind maar dit gaat over mijn neefje en buurjongentje, is bij ons voor de deur gebeurt. Hij had net bij ons de krant gebracht.
Gelukkig gaat het redelijk met hem, is net geopereerd aan zijn groeischijf in de knie. Hij is een maand ouder dan onze tweede, bijna 6.
Loucom schreef:Memmem schreef:Het is wel geen refeowebkind maar dit gaat over mijn neefje en buurjongentje, is bij ons voor de deur gebeurt. Hij had net bij ons de krant gebracht.
Gelukkig gaat het redelijk met hem, is net geopereerd aan zijn groeischijf in de knie. Hij is een maand ouder dan onze tweede, bijna 6.
Mooi dat het redelijk met hem gaat. Hoe gaat het met de andere letsels dan?
Er stonden ook aardig wat mensen te kijken.
Gerdien B. schreef:Memmem schreef:Het is wel geen refeowebkind maar dit gaat over mijn neefje en buurjongentje, is bij ons voor de deur gebeurt. Hij had net bij ons de krant gebracht.
heftig, ik hoop dat hij er gauw boven op komt!
Al vind ik het wel jammer van de opmerking dat de communicatie slecht is. Slecht staaltje journalisten werk. Bij ernstige ongevallen met kinderen komen standaard de heli en 2 ambulances. Beter 1 te veel dan 1 te weinig.
pol schreef:Loucom schreef:Memmem schreef:Het is wel geen refeowebkind maar dit gaat over mijn neefje en buurjongentje, is bij ons voor de deur gebeurt. Hij had net bij ons de krant gebracht.
Mooi dat het redelijk met hem gaat. Hoe gaat het met de andere letsels dan?
Er stonden ook aardig wat mensen te kijken.
Vind al die kijkers altijd zo vreselijk!
pol schreef:*Annet* schreef:Mijn zoon was een keer uit het zolderraam geklommen, met een vriendje en liep door de (brede) dakgoot. Ik werd er door mijn oudste zoon allert op gemaakt. We hebben ook gelijk sloten op het raam laten zetten. Boven heb ik nu weer een eng raam en ik wil er iets op laten zetten, dat het wel open kan, om te luchten enz maar niet wijder dan 15 cm. In vakantiehuisjes heb ik wel es zoiets gezien maar waar zou ik het kunnen kopen?
Heb je rolluiken. Die laat ik half zakken en dan kan het raam niet ver open en ze kunnen ook het raam zelf niet verder open doen omdat dat rolluik ervoor hangt.
*Annet* schreef:Nee ik bedoel niet die witte want een kind van 3 kan die al openmaken. Heb ooit dus es een metalen ovaalvormig geval gezien die in een dikke pin stak ofzoow
jamillah schreef:Hoe is het met je jongste telg trouwens? Praat hij al wat of niet? Gerlinde begint nu wat te brabbelen, echt leuk weer die eerste (verstaanbare) woordjes.. Tot voor kort zei ze alleen 'papa' en 'klaar' en 'apin' (amen). Nu gaat ze je echt napraten. Leuk
*Annet* schreef:Mijn zoon was een keer uit het zolderraam geklommen, met een vriendje en liep door de (brede) dakgoot. Ik werd er door mijn oudste zoon allert op gemaakt. We hebben ook gelijk sloten op het raam laten zetten. Boven heb ik nu weer een eng raam en ik wil er iets op laten zetten, dat het wel open kan, om te luchten enz maar niet wijder dan 15 cm. In vakantiehuisjes heb ik wel es zoiets gezien maar waar zou ik het kunnen kopen?
Nog wat: hoe reageren jullie als er buurtbewoners komen klagen over je kinderen (of misschien je broers/zussen) .
Loucom schreef:Er stonden heel wat, want was ook bijna kerk en komen de meeste daarlangs. Ikzelf ben ook even langsgeweest want ging naar zwemmen toe en kom dan daar langs. Hoor je allemaal verhalen en vond dat er genoeg stonden dus verder gefietst.
Voor hulpverleners is het ook überirritant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten