tante-tortel schreef:Ik denk niet dat Lammetje geen vertrouwen heeft maar meer boos is op de verzekering waar ze voor betaald en wat ze niet krijgt.
juist
Heb zojuist een kraamverzorgster gesproken die waarschijnlijk bij mij komt kramen (oud klasgenoot/vriendin)
die geeft meteen toe dat ze het zelf ook allemaal ontzettend vervelend vinden het het ergste nog wel: zij krijgen de kraamvrouwen over zich heen die ontevreden zijn en ze kunnen er niks aan doen, sterker nog, ze vinden het zelf misschien nog wel erger dan de kraamvrouwen
Het komt ook allemaal best wel goed, zij gaat er iig het beste van maken en desnoods overwerken, wat voor mij dan weer niet hoeft.
Bij hun zorginstantie zeggen ze iig: het rijk heeft 2 jaar geleden besloten dat er geen kraamverzorgenden meer extra nodig zijn ivm het inkorten van de uren. In tussentijd zijn er veel mensen weggegaan en maar de helft daarvan is vervangen ivm de financieën. Nú hebben ze te kort maar geen geld om dit tekort op te vullen. Dát frustreerd me, maar dat was wel duidelijk geloofk
3 uur zal ook best wel voldoende zijn, mits er geen complicaties optreden en ik heb altijd vlieger nog aan mijn zijde die zich nu al 10 slagen in de ronde werkt om het huishouden te doen naast zn werk.