Internetrelatie meestal snel weer uit

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 mei 2008 07:33

De lijst gaat puur over Refowebstellen... wij zijn een stel en beiden op Refoweb te vinden... dus horen we op de lijst thuis. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 26 mei 2008 10:05

Als dat zo is kun je de lijst überhaupt niet aandragen als argument dat internetrelaties vaak slagen. Overigens staan er wel meer stellen op die elkaar niet via Refoweb kennen.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 26 mei 2008 10:14

Kan er hier niet gelezen worden? :roll:

Ik heb al eerder geschreven dat het eigenlijk meer een gein was op de opemerkingen want ik weet ook wel dat de meeste niet stand houden.

Er serieus op reageren is dus onzinnig
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 mei 2008 11:18

Mark en ik kennen elkaar via het forum van Refoweb. Inmiddels zijn we alweer 4 jaar bij elkaar, waarvan 1 jaar getrouwd. En het gaat prima! :)
Afbeelding

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 26 mei 2008 11:44

Het kan idd gebeuren dat een internetrelatie snel uitgaat... Ik heb er iig wel ervaring mee... na 6 weken was t weer over. Het ging gewoon niet. We hadden elkaar leren kennen via een echte datingsite en we kwamen beiden van de koude kermis thuis... Gelukkig denk k nu...
Anders was k Steven nooit tegengekomen. Hem ken k van de chat van refoweb. A.s. vrijdag gaan we verloven... Het gaat dus al een stuk beter dan met een jongen van de datingsite... Het kan dus mis gaan, maar het kan gelukkig ook heel goed gaan. En ik denk dat je toch wel de positieve kant mag zien als je kijkt naar internetdatings... :wink:
Szent az Úr

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 mei 2008 19:37

Galateia schreef:
kwebbel schreef:bij ons is het ook goed gegaan, wij kennen elkaar ook via internet! En ik ben blij dat ik m ooit ontmoet hebt! Wij hebben het voorrecht gehad dat het goed is gegaan en uiteindelijk getrouwd zijn.. maar dat neemt niet weg dat ontmoeten via internet gewoon gevaarlijk is.. je weet nooit wie er achter die naam schuilt. Ik heb de hand van God op m'n schouders gehad. Ik heb m ontmoet in m'n oude woonplaats, ik ben in zijn auto gestapt en we zijn weggegaan. Iedereen verklaarde mij voor gek maar uiteindelijk zijn ze wel blij voor mij! (is altijd zo :mrgreen: )

Kijk, dit soort verhalen vind ik mooi. Iedereen heeft namelijk zo'n stemmetje van binnen, zo'n gevoel. Een stem zonder woorden. Die je precies vertelt of je in moet stappen of niet. En of je iemand nu via internet leert kennen of niet: luister altijd naar die stem.[/quote Dank je wel Galateia, ik kreeg heel veel negatieve reacties op onze relatie ook omdat het via internet was. Mijn oma was bang dat het een vieze oude man was, mijn andere oma noemde mij de 'hoer van de familie' en 'laaggezonken' omdat ik het via internet zocht. En ondertussen zijn ze blij hoor want oooo ik heb t volgens t boekje gedaan :mrgreen: (huisje, trouwen, samenwonen)
ach ja.... ik geloof gewoon dat God het zo bedoeld heeft, we zijn inmiddels bijna een jaar getrouwd en 2en een half jaar bij elkaar. O wat ben ik gelukkig met m'n ventje :mrgreen:
Ik vind het nog steeds gevaarlijk via internet, want je weet echt niet wie die man achter de andere kant van het scherm is. En ik houd echt m'n hart vast voor de mensen die het ook doen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 28 mei 2008 19:19

Kwebbel, ik vind je wel wat negatief hoor. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een paar vrienden van mij hebben hun relatie wel via Internet opgedaan...

Natuurlijk, als je iemand nog nooit gezien hebt, vind ik het ook aan te raden om op een 'openbare' plek af te spreken. Maar verder zie ik het probleem niet.

En je oma's gingen natuurlijk helemaal hun boekje te buiten...

haring
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor haring » 28 mei 2008 19:44

kwebbel schreef:Ik vind het nog steeds gevaarlijk via internet, want je weet echt niet wie die man achter de andere kant van het scherm is. En ik houd echt m'n hart vast voor de mensen die het ook doen!

Ik vind dat echt onzin. De meeste internet dates gaan gewoon goed zonder elende (afgezien van bijvoorbeeld afwijzingen of teleurgesteld zijn vanwege verwachtingen). Alleen de enorm slechte internet dates komen op het nieuws (van de goede hoor je niks of teminste, bijna niks). Alleen de uitzonderlijke dingen komen op het nieuws en dat zijn dus geen succesvolle dates maar dates waarbij er bijvoorbeeld iemand vermoord word. Maar om vermoord te worden door je partner/vriend ect hoef je niet het internet op hoor.

En tuurlijk kun je er wel achter komen wie de man achter het scherm is. Bijvoorbeeld met een webcam.

Oh ja, trouwens ik hou ook mijn hart vast voor de mensen die aan het verkeer deelnemen. Dik 700 doden per jaar.
*onderschrift verwijderd door moderator*

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 mei 2008 19:49

Natuurlijk weet je niet wie het is, maar als je gewoon op een 'drukke' plek afspreekt (of op de meeting van refoweb :mrgreen: ) weet je het direct. Oké, echt 'intiem' is het niet om af te spreken waar nog 100 mensen zijn die misschien vrij bekend zijn, maar het is wel veilig én je kunt daarna gewoon een 'vervolgafspraak' maken :wink:
Ik ben heel gelukkig met vlieger, al vonden mn ouders het ook niks dat "Hij van internet komt" maar daar gaat het uiteindelijk niet om :D

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 mei 2008 21:12

cire schreef:Kwebbel, ik vind je wel wat negatief hoor. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een paar vrienden van mij hebben hun relatie wel via Internet opgedaan...

Natuurlijk, als je iemand nog nooit gezien hebt, vind ik het ook aan te raden om op een 'openbare' plek af te spreken. Maar verder zie ik het probleem niet.

En je oma's gingen natuurlijk helemaal hun boekje te buiten...
Eh ja mijn oma ging idd haar boekje te buiten.. maar sorry als ik wat negatief overkom hoor, was niet de bedoeling. Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.) Natuurlijk ga je er niet van uit maar toch....... je hoorde het zo vaak in het nieuws vandaar. Maar sorry hoor, ga vrolijk verder met internetdates :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

haring
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor haring » 28 mei 2008 22:00

Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.)

Ik vind dat raar. Zeker omdat de kans super klein is dat er wat gebeurd. Mensen gaan zich toch ook geen zorgen maken als ze in de auto stappen?
*onderschrift verwijderd door moderator*

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 29 mei 2008 13:23

haring schreef:
Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.)

Ik vind dat raar. Zeker omdat de kans super klein is dat er wat gebeurd. Mensen gaan zich toch ook geen zorgen maken als ze in de auto stappen?

Ik vind dat ook een beetje ver gezocht ja... Goed, er gebeuren inderdaad weleens rare dingen, maar dat zijn dan meestal ook wel gevallen waarbij er gelijk afgesproken wordt, zonder ook maar een beeld te hebben van diegene waar je mee msnt, chat enz...
En die fout ligt dan echt bij jezelf...(vind ik)
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 29 mei 2008 14:13

Bij mij thuis gingen ze er allemaal van uit dat ik nog is met een refowebber thuis zou komen :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 29 mei 2008 18:03

haring schreef:

Tja, maar je doet wel je gordel om in de auto. Ik bedoel een beetje voorzichtig kan geen kwaad. Het is misschien niet handig om meteen bij iemand thuis ofzo af te spreken. Stel je voor dat de leuke knul van 17 ineens 35 blijkt te zijn en niet zo aardig...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 mei 2008 22:03

cire schreef:
haring schreef:

Tja, maar je doet wel je gordel om in de auto. Ik bedoel een beetje voorzichtig kan geen kwaad. Het is misschien niet handig om meteen bij iemand thuis ofzo af te spreken. Stel je voor dat de leuke knul van 17 ineens 35 blijkt te zijn en niet zo aardig...
Dat bedoelde ik :wink: tieners lopen ook een loverboy tegen het lijf waarvan ze het niet weten. Maar goed...... dan wijk ik tever uit.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”