Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:kwebbel schreef:bij ons is het ook goed gegaan, wij kennen elkaar ook via internet! En ik ben blij dat ik m ooit ontmoet hebt! Wij hebben het voorrecht gehad dat het goed is gegaan en uiteindelijk getrouwd zijn.. maar dat neemt niet weg dat ontmoeten via internet gewoon gevaarlijk is.. je weet nooit wie er achter die naam schuilt. Ik heb de hand van God op m'n schouders gehad. Ik heb m ontmoet in m'n oude woonplaats, ik ben in zijn auto gestapt en we zijn weggegaan. Iedereen verklaarde mij voor gek maar uiteindelijk zijn ze wel blij voor mij! (is altijd zo)
kwebbel schreef:Ik vind het nog steeds gevaarlijk via internet, want je weet echt niet wie die man achter de andere kant van het scherm is. En ik houd echt m'n hart vast voor de mensen die het ook doen!
Eh ja mijn oma ging idd haar boekje te buiten.. maar sorry als ik wat negatief overkom hoor, was niet de bedoeling. Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.) Natuurlijk ga je er niet van uit maar toch....... je hoorde het zo vaak in het nieuws vandaar. Maar sorry hoor, ga vrolijk verder met internetdatescire schreef:Kwebbel, ik vind je wel wat negatief hoor. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een paar vrienden van mij hebben hun relatie wel via Internet opgedaan...
Natuurlijk, als je iemand nog nooit gezien hebt, vind ik het ook aan te raden om op een 'openbare' plek af te spreken. Maar verder zie ik het probleem niet.
En je oma's gingen natuurlijk helemaal hun boekje te buiten...
Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.)
haring schreef:Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.)
Ik vind dat raar. Zeker omdat de kans super klein is dat er wat gebeurd. Mensen gaan zich toch ook geen zorgen maken als ze in de auto stappen?
haring schreef:Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.)
Ik vind dat raar. Zeker omdat de kans super klein is dat er wat gebeurd. Mensen gaan zich toch ook geen zorgen maken als ze in de auto stappen?
Dat bedoelde ikcire schreef:haring schreef:Maar je hoort tegenwoordig van zulke gekke dingen en dat het via internet afspreken inderdaad fout gaat (verkrachting, ontvoering e.d.)
Tja, maar je doet wel je gordel om in de auto. Ik bedoel een beetje voorzichtig kan geen kwaad. Het is misschien niet handig om meteen bij iemand thuis ofzo af te spreken. Stel je voor dat de leuke knul van 17 ineens 35 blijkt te zijn en niet zo aardig...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten