Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Dat vind ik nou weer nergens op slaan!
Als je als vrouw zo enorm veel moederliefde hebt, of weetikveel hoe dat heet, en je kunt zelf geen kinderen krijgen, dan is adoptie toch een prima alternatief?
Stel dat wij geen kinderen kunnen krijgen, zullen we daar waarschijnlijk alsnog niet voor kiezen, of alleen een kindje uit Nederland, om onze eigen redenen, maar wat geeft het nou als het een vervanging is?
Tjonge zeg, dit maakt mij pas boos! En ik begrijp best dat jullie dat moeder gevoel niet hebben, maar veel vrouwen hebben het wel, en het kan een enorme klap zijn als ze geen biologische kinderen kunnen krijgen, maar als het dan wel op die manier kan, en zij daar hun liefde wel in kwijt kunnen, wat maakt dat uit? Waarom zou het dan minder om liefde geven gaan????
rosalie83 schreef:Er waren ook stellen die aangaven dat ze geen biologisch eigen kinderen kunnen krijgen door onvruchtbaarheid, en dat ze daarom dus maar een kind adopteren. Dan begin ik lichtelijk te koken![]()
Evelien schreef:rosalie83 schreef:Er waren ook stellen die aangaven dat ze geen biologisch eigen kinderen kunnen krijgen door onvruchtbaarheid, en dat ze daarom dus maar een kind adopteren. Dan begin ik lichtelijk te koken![]()
?
als je geen kinderen kunt krijgen en je hebt een kinderwens, waarom dan geen kinderen adpoteren?
Evelien schreef:rosalie83 schreef:Er waren ook stellen die aangaven dat ze geen biologisch eigen kinderen kunnen krijgen door onvruchtbaarheid, en dat ze daarom dus maar een kind adopteren. Dan begin ik lichtelijk te koken![]()
?
als je geen kinderen kunt krijgen en je hebt een kinderwens, waarom dan geen kinderen adpoteren?
rosalie83 schreef:Evelien schreef:rosalie83 schreef:Er waren ook stellen die aangaven dat ze geen biologisch eigen kinderen kunnen krijgen door onvruchtbaarheid, en dat ze daarom dus maar een kind adopteren. Dan begin ik lichtelijk te koken![]()
?
Dat is niet wat ik bedoel. Let op het woordje 'maar' bij 'dat ze daarom maar een kindje adopteren'. Zie verder mijn laatste reactie hierboven.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 79 gasten