Moderator: Moderafo's
Alphonsus schreef:Lalage schreef:Ik had onder mijn trouwjurk niet eens een panty... gewoon blote benen en met blote voeten in m'n schoenen. Die schoenen waren 60 keer zo goedkoop als mijn trouwjurk
Toch wel netjes verzorgd (geschoren, gescrubt, creme aangebracht, genagellakt, onteeld etc)?1?
Alphonsus schreef:Het heeft te maken met verzorging. Verzorgd is meestal ook rein/schoon.
Verzorgd zijn is ook een uiting van respect naar de ander toe.
En qua kwaliteit inderdaad.rosalie83 schreef:Wat ik wel merk (hihi) is dat sommige merken gewoon goed zitten. Dus dan koop ik wel het merk om het merk, maar gewoon omdat de pasvorm fijn is en zo.
LeChat schreef:Alphonsus schreef:Lalage schreef:Ik had onder mijn trouwjurk niet eens een panty... gewoon blote benen en met blote voeten in m'n schoenen. Die schoenen waren 60 keer zo goedkoop als mijn trouwjurk
Toch wel netjes verzorgd (geschoren, gescrubt, creme aangebracht, genagellakt, onteeld etc)?1?
en verderop:Alphonsus schreef:Het heeft te maken met verzorging. Verzorgd is meestal ook rein/schoon.
Verzorgd zijn is ook een uiting van respect naar de ander toe.
Hoe is dat te rijmen met je beweringen op de volgende bladzijde, namelijk dat afscheren niet mag omdat 't onbijbels zou zijn (kort samengevat).
rosalie83 schreef:Wat ik wel merk (hihi) is dat sommige merken gewoon goed zitten. Dus dan koop ik wel het merk om het merk, maar gewoon omdat de pasvorm fijn is en zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten