Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Ook naar school Galateia?
rosalie83 schreef:Ik vind dat er wel een verschil is tussen je borstaanzet zien, of een décollete van 10 cm
LauraC schreef:O Galateia, ik ben nu zoooo benieuwd naar je hoofd!!!
rosalie83 schreef:Galateia schreef:Uiteindelijk is het ding uit gegaan en met zwaar uitgelubberde en gescheurde col in een rek verdwenen.
Dit vind ik dan eigenlijk echt niet kunnen...
Galateia schreef:LeChat schreef:Ook naar school Galateia?
Tuurlijk. Even voor de duidelijkheid: ik heb het hier niet over een V-hals die tot aan m'n navel reikt. Maar ik doe er nooit moeilijk over als je wat 'aanzet' ziet. Maar de rest is altijd 'subtiel' verborgen, hoor. Dus heel netjes allemaal, maar wel niet-standaard.
Jo'tje schreef:Galateia schreef:LeChat schreef:Ook naar school Galateia?
Tuurlijk. Even voor de duidelijkheid: ik heb het hier niet over een V-hals die tot aan m'n navel reikt. Maar ik doe er nooit moeilijk over als je wat 'aanzet' ziet. Maar de rest is altijd 'subtiel' verborgen, hoor. Dus heel netjes allemaal, maar wel niet-standaard.
Juist, dat bedoelde ik dus ook.
Het wordt allemaal meteen zo heerlijk extreem overtrokken alsof ik ieder dingetje wat op borst begint te lijken al mega ordinair vind
Dat is niet zo. Het heeft ook niks met cup D te maken, want ook meiden met cup C kunnen er heel ordinair bijlopen hoor.
Maneah schreef:Trouwens, ik ben gek op laagjes, wie kent dat? En, stemmen jullie alle kledingstukken perfect op elkaar af? Of trekken jullie gerust vreemde combinaties aan? Zelf ben ik daarin soms een beetje te perfect. Ik wil dan bijvoorbeeld niet meer dan 2 kleuren met elkaar combineren, omdat het anders in mijn ogen een allegaartje is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten