kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 mei 2008 18:18

Ik vind dat er wel een verschil is tussen je borstaanzet zien, of een décollete van 10 cm ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mei 2008 18:19

LeChat schreef:Ook naar school Galateia?

Tuurlijk. Even voor de duidelijkheid: ik heb het hier niet over een V-hals die tot aan m'n navel reikt. Maar ik doe er nooit moeilijk over als je wat 'aanzet' ziet. Maar de rest is altijd 'subtiel' verborgen, hoor. Dus heel netjes allemaal, maar wel niet-standaard.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mei 2008 18:20

rosalie83 schreef:Ik vind dat er wel een verschil is tussen je borstaanzet zien, of een décollete van 10 cm ;)

Precies! Dat eerste kun je subtiel mee spelen, dat laatste is gewoon ordinair (en bij mij niet eens mogelijk :mrgreen: )

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 mei 2008 18:22

Galateia schreef:
rosalie83 schreef:Ik vind dat er wel een verschil is tussen je borstaanzet zien, of een décollete van 10 cm ;)

Precies! Dat eerste kun je subtiel mee spelen, dat laatste is gewoon ordinair (en bij mij niet eens mogelijk :mrgreen: )

Ghehe nee, bij mij ook niet :schaterlach:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mei 2008 18:30

Nou, ik zit net te denken: ik heb wel hooggesloten dingen, maar die zijn allemaal van een of ander doorzichtig materiaal (voile of tule ofzo) en dan heb ik daar altijd wel iets onder waardoor je de aanzet wel ziet, maar die wordt dan bedekt door het geval wat eroverheen zit. En ja, dat draag ik ook gewoon naar m'n werk.

Verder vind ik hooggesloten dingen mijn hoofd zo degelijk maken :|
Serieus, ik heb zo'n degelijk hoofd als ik een coltrui aantrek. Geen idee wat 'degelijk' is, maar gewoon... nee, geen colletjes voor mij. Mijn hoofd is misschien gewoon te groot daardoor. Dan zie ik er zo vreemd uit :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mei 2008 18:33

O Galateia, ik ben nu zoooo benieuwd naar je hoofd!!! :mrgreen:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 mei 2008 18:33

Ik zit ook even in gedachten mijn kleding langs te gaan, en meestal draag ik ook hemdjes en topjes, met iets erover heen; een bloesje, vestje, ander shirtje etc. Maar ik heb ook wel een paar trui-achtige dingen met een wijde col of zo en een paar truien met hoge hals.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mei 2008 18:39

LauraC schreef:O Galateia, ik ben nu zoooo benieuwd naar je hoofd!!! :mrgreen:

Nou, die is echt groot. :wink:

Ergens in mijn tienerjaren (ik heb de ervaring diep weggestopt in mijn herinneringen) ging ik winkelen met mijn zus en moeder. Toen zag ik een onwijs gave coltrui, die ik erg graag wilde hebben. Dus ik dat ding passen... zat de col vast OM mijn hoofd. Ik kreeg hem niet meer los, niet naar boven en niet naar beneden.

Mijn moeder vroeg: "gaat het?" Ik antwoordde: "ik zit vast" en deed tegelijk het gordijn open. Mijn zus, nou ja, die kwam niet meer bij en heeft letterlijk in haar broek geplast van het lachen (ze had toentertijd niet zo'n sterke blaas) en mijn moeder maar trekken aan die trui. Muurvast. Ik voelde me net Mr.Bean met z'n kop in de kalkoen. Kwam er zo'n verkoopster met de vraag "kan ik helpen?" Dus mijn moeder duwt mij weer dat pashok in, snel het gordijn dicht, wachten tot de verkoopster weg was, weer trekken...

Uiteindelijk is het ding uit gegaan en met zwaar uitgelubberde en gescheurde col in een rek verdwenen.

Je begrijpt: bij elke familiegelegenheid (verjaardag of kerst) komt uiteindelijk wel weer het onderwerp op mijn hoofd...

En ik pas ook geen normaal petje of hoedje, niet eens zo'n zonnehoedje die bejaarden aan de Spaanse Costa massaal dragen...

Ben diep getraumatiseerd :| :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 mei 2008 18:41

Galateia schreef:Uiteindelijk is het ding uit gegaan en met zwaar uitgelubberde en gescheurde col in een rek verdwenen.

Dit vind ik dan eigenlijk echt niet kunnen... :|

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mei 2008 18:42

rosalie83 schreef:
Galateia schreef:Uiteindelijk is het ding uit gegaan en met zwaar uitgelubberde en gescheurde col in een rek verdwenen.

Dit vind ik dan eigenlijk echt niet kunnen... :|

Dat deed mijn moeder, dus kun je mij niet aanrekenen :wink:

Maar daar pesten wij haar nog steeds mee natuurlijk. Het zal wel een overlevingsreactie geweest zijn :mrgreen:

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 26 mei 2008 18:55

Ah, als we maar gewoon dragen wat we zelf leuk, mooi en fijn vinden. De één stoort zich aan een decolleté, een ander weer aan onderbroekrandjes. Je kunt niet met iedereen rekening gaan houden. :)
Meestal draag ik blousjes, met daaronder een topje. En daarbij doe ik niet zo moeilijk, al zorg er wel voor dat er geen inkijk is.

Trouwens, ik ben gek op laagjes, wie kent dat? En, stemmen jullie alle kledingstukken perfect op elkaar af? Of trekken jullie gerust vreemde combinaties aan? Zelf ben ik daarin soms een beetje te perfect. Ik wil dan bijvoorbeeld niet meer dan 2 kleuren met elkaar combineren, omdat het anders in mijn ogen een allegaartje is.
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mei 2008 19:05

Galateia schreef:

Tuurlijk. Even voor de duidelijkheid: ik heb het hier niet over een V-hals die tot aan m'n navel reikt. Maar ik doe er nooit moeilijk over als je wat 'aanzet' ziet. Maar de rest is altijd 'subtiel' verborgen, hoor. Dus heel netjes allemaal, maar wel niet-standaard.

Juist, dat bedoelde ik dus ook.
Het wordt allemaal meteen zo heerlijk extreem overtrokken alsof ik ieder dingetje wat op borst begint te lijken al mega ordinair vind ;)
Dat is niet zo. Het heeft ook niks met cup D te maken, want ook meiden met cup B kunnen er heel ordinair bijlopen hoor.
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 mei 2008 19:09

Jo'tje schreef:
Galateia schreef:

Juist, dat bedoelde ik dus ook.
Het wordt allemaal meteen zo heerlijk extreem overtrokken alsof ik ieder dingetje wat op borst begint te lijken al mega ordinair vind ;)
Dat is niet zo. Het heeft ook niks met cup D te maken, want ook meiden met cup C kunnen er heel ordinair bijlopen hoor.

Op zo'n manier doe ik het inderdaad ook wel, al moet je er in mijn vak toch altijd wel rekening mee houden dat je in een ietwat chiquere zakelijke omgeving zit en nét iets minder kunt maken dan wat je verder in je dagelijkse leven doet (dus net iets minder bloot, en wel panty's).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mei 2008 19:10

Verschilt natuurlijk ook erg per sector :)
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 mei 2008 19:13

Maneah schreef:Trouwens, ik ben gek op laagjes, wie kent dat? En, stemmen jullie alle kledingstukken perfect op elkaar af? Of trekken jullie gerust vreemde combinaties aan? Zelf ben ik daarin soms een beetje te perfect. Ik wil dan bijvoorbeeld niet meer dan 2 kleuren met elkaar combineren, omdat het anders in mijn ogen een allegaartje is.

Laagjes zijn inderdaad leuk! Wat ik ook wel handig vind: als een T-shirtje wat te kort is geworden door het wassen, kun je er een langer topje onder aan trekken.. bijv. met een leuk kanten randje, dan is het toch netjes én lijkt 't alsof dat shirtje zo kort hoort. :)

Van effen kledingstukken trek ik wel 3 kleuren bij elkaar aan, maar ik waak er inderdaad ook voor dat 't niet te bont wordt. Vandaag had ik bijvoorbeeld een zwart blazertje aan op een wit rokje met zwarte strepen, maar dan wel een lichtgroen topje.
Schoenen moeten ook goed kleuren bij m'n kleding, net als tassen... 'k Heb vandaag een schoenenbon t.w.v. € 150,- gewonnen, die komt weer mooi van pas :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”