Ezeltje schreef:MissF schreef:En trouwens, ik pas me gewoon soms aan, aan hem. En hij aan mij. Hij vindt tranen irritant (behalve als het echt erg is

), dus jank ik gewoon wat minder. Is ook goed voor mezelf

Of ik jank als hij er niet bij is.
Net als hij alleen rookt als ik er niet bij ben. Omdat ik dat enorm goor vindt. Ach, zo vind je samen je weg wel

hmm... dan zijn wij nog niet genoeg aan elkaar aangepast

Hij rookt nog teveel naar mijn zin(ik heb er ook een hekel aan en loop steeds te roepen dat ik niet met hem wil trouwen totdat hij stopt met roken, dus ik denk dat het dan toch samenwonen wordt

) en ik ben nog steeds een huilebalk, dus...
maarja, hopelijk hebben we nog even de tijd

Waarom zou je je eerst op zaken moeten aanpassen?
Ik denk dat het gaande weg gebeurd. Gebeurd het niet, nou dan gaat hij toch linksom en ik toch rechts om. Zo gaat hij naar dingen waar je mij niet zo snel ziet en andersom.
Als ik moet huilen dan moet ik huilen. Je kan beter laten zien/ uitlegen dat het niet altijd negatief is om te huilen. Soms is dat gewoon een uitlaat klep om de druk van de ketel te halen en daarna weer wat beter te kunnen relativeren over zaken.
Roken hou ik ook niet van, maar als hij rookt ga ik echt niet lopen zeuren. Hij weet hoe ik er over denk, dat moet genoeg zijn lijkt mij. Volgens mij hou je dan automatisch al wat meer rekening er mee omdat je om elkaar geeft. Het laatste wat je dan toch wilt is elkaar kwetsen?
Wat ik mij opviel was dat je zei: als het uit gaat dan...
Hou je na die paar jaar daar nog steeds rekening mee? Acht je die kans dan nog steeds reeel?
Dat je niet met alles op 1 lijn zit dat is niet meer dan normaal. Je bent en blijft 2 aparte persoonlijkheden. Dat levert ook wel is onenigheden op. Ondanks dat zou ik mijn vriend voor geen goud willen missen. Moet er niet aan denken om hem kwijt te raken.