Ezeltje schreef:Ik hoop niet dat lenny me dit kwalijk neemt:$ maar ik kan ik je ook wel vertellen hoe het met haar gaat, aangezien ik haar nog welleens spreek en afgelopen december een verlovingskaart van haar en haar vriend heb gekregen! Alhoewel ik natuurlijk niet alles tot in de puntjes weet, kan ik je wel vertellen dat het goed met hen gaat; aangezien ze 9 oktober 2008 hopen te trouwen!
Aangezien ik de topic zelf gestart heb, (ik wist niet eens dat deze nog openstond!) maak ik gelijk maar van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat het met mij en mijn vriend ook goed gaat;) We hebben nog geen trouwplannen, maar zijn alweer meer dan een jaar samen(nadat het even uit is geweest) en ondanks de conflicten af en toe houden we veel van elkaar....dus voor iedereen die z'n relatie ff niet zo goed ziet zitten, hoop ik dat ik een voorbeeld mag zijn: iedere relatie kent z'n ups en downs, maar als de relatie sterk genoeg is overleeft ie het wel, dat zie je maar aan lenny!:) Lenny ik wens jou en je vriend heel veel geluk en Gods zegen toe met jullie voorgenomen huwelijk!
Ezeltje
Uiteraard Lenny veel succes gewenst.
Ezeltje: aan welk soort conflicten moet ik dan denken? zo van, ben jij de baas of ik?, Kijk je nog steeds naar anderen?, hoe geef je je geld uit?, hoe kleed je je ? naar de kerk of niet?, vergeten te mailen/sms'en, regelmatig te laat komen, etc.
Hoe kom je over de downs heen?