About die Derek, mijns inziens is dat gewoon te vergelijken met inderdaad Char. Is gewoon duivels met een psychologiespel erbij.
En over dat tongen spreken..Ik heb daar ook mijn twijfels over dus die vergelijking gaat voor mij niet op.
Moderator: Moderafo's
:mrgreen:Lorijntje schreef:Ha, dat jullie uberhaupt naar Jensen kijken...Ik heb pas de aflevering met Kim Holland gezien, *slik*
Zo zou ik het niet meteen willen noemen. Je schiet tekort als je Derek in één adem met Char noemt. Char raadt wat initialen en faket de hele boel, als je het mij vraagt. Zembla heeft hier onlangs nog een uitzending aan besteed, waarin duidelijk bleek dat Char voor het merendeel bestaat uit wat spelletjes.About die Derek, mijns inziens is dat gewoon te vergelijken met inderdaad Char. Is gewoon duivels met een psychologiespel erbij.
Gerdien B. schreef:Bij mij komt Derek ook anders over dan Char. Die doet meer gis werk, maar Derek weet zulke bijzondere kleine details op te noemen dat de mensen zelfs moeten nadenken of dat klopt en het blijkt eigenlijk altijd te kloppen.
Weet niet goed wat er van moet denken. Eng vind ik het niet, al zou ik er zelf ook weer niet heen gaan.
Dan wordt het hoog tijd dat jij eens een uitzending gaat kijken...Lorijntje schreef:Gerdien B. schreef:Bij mij komt Derek ook anders over dan Char. Die doet meer gis werk, maar Derek weet zulke bijzondere kleine details op te noemen dat de mensen zelfs moeten nadenken of dat klopt en het blijkt eigenlijk altijd te kloppen.
Weet niet goed wat er van moet denken. Eng vind ik het niet, al zou ik er zelf ook weer niet heen gaan.
Als mensen er over na moeten denken of iets klopt vind ik het een psychologisch spel.
CaptainCaveman schreef:Dan wordt het hoog tijd dat jij eens een uitzending gaat kijken...Lorijntje schreef:Gerdien B. schreef:Bij mij komt Derek ook anders over dan Char. Die doet meer gis werk, maar Derek weet zulke bijzondere kleine details op te noemen dat de mensen zelfs moeten nadenken of dat klopt en het blijkt eigenlijk altijd te kloppen.
Als mensen er over na moeten denken of iets klopt vind ik het een psychologisch spel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten