Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:PPM: als je je nog verveelt kun je voor Sarah ook wel zo'n mutsje hakenZiet er echt leuk uit!!!!
paprikameisje2 schreef:lammetje schreef:PPM: als je je nog verveelt kun je voor Sarah ook wel zo'n mutsje hakenZiet er echt leuk uit!!!!
ehm.. pffff... twas een hele klus voordat tie mij eens zinde, en de buuf kwam ook nog, die heb ik ookb ijna helemaal gehaakt... k heb het voorlopig wel ff gezien met haken![]()
eerst het rompertje ff afnaaien!
lammetje schreef:tja dan zal ik het helaas zelf moeten proberen, maar ik vermoed dat het dan een gaten-hoedje wordt
rosekapje schreef:lammetje schreef:tja dan zal ik het helaas zelf moeten proberen, maar ik vermoed dat het dan een gaten-hoedje wordt
Je moet dan eerst de band maken en hem daarna op je hoed zetten en het laatste stukje met de hand vaststikken, dan blijft je hoed wel heel denk ik.
rosekapje schreef:lammetje schreef:tja dan zal ik het helaas zelf moeten proberen, maar ik vermoed dat het dan een gaten-hoedje wordt
Je moet dan eerst de band maken en hem daarna op je hoed zetten en het laatste stukje met de hand vaststikken, dan blijft je hoed wel heel denk ik.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten