Gezin en ... hobby's

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 mei 2008 19:36

He Jamillah, kun je zelf kiezen wat je op die slinger wilt (dus niet perse verjaardag of trouwen)?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 mei 2008 19:40

PPM: als je je nog verveelt kun je voor Sarah ook wel zo'n mutsje haken 8) Ziet er echt leuk uit!!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 mei 2008 19:49

heb je een site ofzo jamillah waar ik kan zien wat de mogelijkheden zijn?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 20:15

Jeps, dat is www.slingeratelier.nl maar die is niet helemaal up to date. Ik heb bijv meerdere tussenstukken en er staan nog niet zo heel veel foto's op :wink: Maar ik kan in principe alles maken wat je wilt als het niet al te ingewikkeld is.

LauraC, je kan helemaal zelf bedenken wat je er op wil. Ik heb alle letters en ook cijfers :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 mei 2008 21:49

lammetje schreef:PPM: als je je nog verveelt kun je voor Sarah ook wel zo'n mutsje haken 8) Ziet er echt leuk uit!!!!

ehm.. pffff... twas een hele klus voordat tie mij eens zinde, en de buuf kwam ook nog, die heb ik ookb ijna helemaal gehaakt... k heb het voorlopig wel ff gezien met haken :oops:

eerst het rompertje ff afnaaien!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 mei 2008 22:08

Ik laat het je tzt wel even weten dan Jamillah. En dan kunnen we even pb-en over opsturen enzo ;)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 mei 2008 22:11

LauraC schreef:Ik laat het je tzt wel even weten dan Jamillah. En dan kunnen we even pb-en over opsturen enzo ;)

Is goed! Leuk :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 mei 2008 07:50

paprikameisje2 schreef:
lammetje schreef:PPM: als je je nog verveelt kun je voor Sarah ook wel zo'n mutsje haken 8) Ziet er echt leuk uit!!!!

ehm.. pffff... twas een hele klus voordat tie mij eens zinde, en de buuf kwam ook nog, die heb ik ookb ijna helemaal gehaakt... k heb het voorlopig wel ff gezien met haken :oops:

eerst het rompertje ff afnaaien!

heb je buuf gehaakt? :| :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 mei 2008 08:18

haha.. evelien.. je bent wakker!!

neeh.. voor de buurvrouw gehaakt!

ow.. julia alarm....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 mei 2008 08:44

Ik heb gister een naaimachine en toebehoren gekregen. En mijn schoonzus kwam met een dik boek waar precies in staat hoe het moet. Zij kan het toch al, dus die kan ik voorlopig lenen. Ik heb nu al zin in rokjes enzo :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 24 mei 2008 09:05

gaaf zeg! succes!

ik heb 2 jr geleden eens een rok voor me genaaid en daarna de naaimachine op stal gezet.
Nu wilde ik een maand terug een andere hoed voor de kerk, maar vond een nieuwe te duur. Heb toen stof gekocht in de kleur van mn rok en zelf er een band voor om mijn 'oude' hoed heen genaaid. Voor 4 euro een andere hoed :P Ben er zelf een klein beetje trots op :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 mei 2008 09:14

tja dan zal ik het helaas zelf moeten proberen, maar ik vermoed dat het dan een gaten-hoedje wordt :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 mei 2008 10:41

lammetje schreef:tja dan zal ik het helaas zelf moeten proberen, maar ik vermoed dat het dan een gaten-hoedje wordt :mrgreen:

Je moet dan eerst de band maken en hem daarna op je hoed zetten en het laatste stukje met de hand vaststikken, dan blijft je hoed wel heel denk ik :wink: .

Overigens zit ik ook op naailes, zij heeft liever dat ik met kledingstukken bezig ben. Zelf zou ik liever een tafllopertje, kussenhoesjes, tafelkleed, dkbedhoesjes voor de jongens maken, maar goed ht seizoen is bijna over en kan ik lekker thuis gaan knutselen.
Ben nu overigens bezig met een broek voor Simon, maar vlot nog niet echt :|
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 mei 2008 10:48

rosekapje schreef:
lammetje schreef:tja dan zal ik het helaas zelf moeten proberen, maar ik vermoed dat het dan een gaten-hoedje wordt :mrgreen:

Je moet dan eerst de band maken en hem daarna op je hoed zetten en het laatste stukje met de hand vaststikken, dan blijft je hoed wel heel denk ik :wink: .

Tja maar het moet gehaakt, en ik kan niet haken, tenminste, ik heb het nog nooit gedaan :? :mrgreen:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 mei 2008 10:49

rosekapje schreef:

Ik denk dat Lammetje het had over het gehaakte hoedje van PPM. :wink:
Laatst gewijzigd door LeChat op 24 mei 2008 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”