Rainbow schreef:Van binnenuit kan ik je zeggen: ik wou dat jullei allemaal net zou veel zouden bidden voor je homoseksuele naaste, als de mensen binnen de commisie Cnossen en in de partij zelf hebben gebeden in hun zoeken naar een standpunt dat recht doet aan Gods Woord en aan hun homoseksule medemens!
Ik heb zo ongeveer dit hele forumonderdeel gelezen, en wat was ik blij toen ik dit opeens las!
Het moge duidelijk zijn dat wij (homoseksuelen) nog altijd niet geaccepteerd worden door het grootste deel van de Refo's (en Refowebleden)
Ik ben zelf nog zoekende over mijn weg (wel of geen relatie), ik weet het echt niet, al heb ik wel zo'n gevoel van er klopt iets niet.
Maar ik kan wel heel goed begrijpen waarom veel homo's hier wel voor kiezen, en ik wil ze zeker niet per direct afwijzen.
Het gaat niet om het al dan niet accepteren van homoseksuelen door refo's of anderen. Her gaat erom of Gods woord recht gedaan wordt.
Wanneer God homosexualiteit geaccepteerd zou hebben, zou geen refo of wie dan ook daar enig bezwaar tegen maken.
Ik raad je klemmend aan géén relatie aan te gaan.
Het recht van de homoseksuele man is dat hij genade van God krijgt, wanneer hij daarom bidt, om zijn weg recht te vervolgen.