De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 13:52

Annet, je bent een schitterend mens :schaterlach:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 22 mei 2008 14:35

Zijn er hier refowebgastouders die oppaskindjes hebben die al op school zitten en deze dus alleen voor en na schooltijd hebben? Haal je deze kinderen zelf van school of worden ze gebracht? 'k Heb zelf sinds kort een oppaskindje (tijdelijk) en die zit net op school. Mijn dochtertje gaat ook bijna voor t eerst naar school. Ze zitten op twee verschillende scholen. En ze gaan allebei op dezelfde tijd uit! Moet dus op dezelfde tijd op twee verschillende scholen aan twee verschillende kanten van de stad zijn... Hoe doen anderen dat? Meerijden voor mijn dochttje met een ander is (nog) geen optie. Zijn de scholen met die nieuwe wetgeving ook niet iets verplicht in de zin van zorgen dat het kind bij het gastgezin komt?!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 22 mei 2008 14:59

Ik haal m'n oppaskindje van de peuterspeelzaal. En m'n andere kinderen worden thuisebracht. Als m'n oppaskindje naar school gaat is dat ook een andere school als m'n kinderen. En als ik dan zelf naar school moet rijden weet ik nog niet hoe ik dat moet doen.

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 22 mei 2008 15:03

*Annet* schreef:oke, stigmatiserend heet dat toch? Sorry voor wie ik kwets, maar helaas ben ik ook te vaak gekwetst door dat volk.

Gelukkig snap je zelf al dat DAT in ieder gaval GEEN reden is om een ander ook maar te kwetsen... :(
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2008 15:25

Jo'tje schreef:
Evelien schreef:tsja soms zie ik weleens meiden die behoorlijk dikke benen hebben en dan een super kort rokje aan hebben en een legging er onder. Sorry hoor maar ik vindt dat gewoon echt oerlelijk...(sorry) :oops:

Je hoeft leggings toch ook niet alleen onder hele korte rokjes te dragen? Dat is echt niet de enige leggingmode die bestaat hoor.
Ik heb ook een langere rok en wat jurkjes waar ik leggings onder draag.
En het mag zelfs onder een driekwartbroek ;)

als je gezet ben (zoals ik) dan moet ik zeker maatje 46 van rok/broek dragen om dan nog een fatsoenlijke legging eronder te krijgen. En gezien ik dan nog dikker wordt, neu dan trek ik liever gewone normale kleren aan!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 16:06

Leggings zijn toch hartstikke dun?
Ik ben echt niet de slankste, maar onder rokken enzo gaat het juist zo lekker makkelijk! Nou ben ik wel van de fladderende rokjes, geen strakke spijkerdingen ofzo.
pobody's nerfect

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 22 mei 2008 16:28

Toetsenbord schreef:
*Annet* schreef:oke, stigmatiserend heet dat toch? Sorry voor wie ik kwets, maar helaas ben ik ook te vaak gekwetst door dat volk.

Gelukkig snap je zelf al dat DAT in ieder gaval GEEN reden is om een ander ook maar te kwetsen... :(

Zou er iemand door gekwetst zijn dan? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, vond het vrij onschuldig en grappig.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 mei 2008 16:34

ik vind zelf persoonlijk... als je een rok niet aandoet zonder legging.. issie gewoon stomweg te kort... :oops:

net als met een korte rok fiesten, lukt dat niet.. issie te kort.. dan vind ik het niet meer netjes!

julia heeft altijd broekjes aan onder haar rokjes, van die pof gevallen of gewoon van die onderbroekjes erover heen!

ow.. annet.. hebben jullie terstal? voor een paar euro.. mega schattige leggings... wel eenvouding, maar met naald en draad kan je zo sipmel er even een leuk bloemetje op naaien die je haalt op de markt ofzo..

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mei 2008 16:39

Rufi schreef:
Toetsenbord schreef:

Zou er iemand door gekwetst zijn dan? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, vond het vrij onschuldig en grappig.

misschien past pag. 11 beter in slow chat thuis, misschien is er een mod die e.e.a verwijderd.....

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mei 2008 16:43

paprikameisje2 schreef:ik vind zelf persoonlijk... als je een rok niet aandoet zonder legging.. issie gewoon stomweg te kort... :oops:

net als met een korte rok fiesten, lukt dat niet.. issie te kort.. dan vind ik het niet meer netjes!

julia heeft altijd broekjes aan onder haar rokjes, van die pof gevallen of gewoon van die onderbroekjes erover heen!

ow.. annet.. hebben jullie terstal? voor een paar euro.. mega schattige leggings... wel eenvouding, maar met naald en draad kan je zo sipmel er even een leuk bloemetje op naaien die je haalt op de markt ofzo..

Ook al fiets ik met een rok tot net over de knie, bij mij waait die altijd op als ik fiets, drama. Heb altijd spijt als ik een rok aan heb getrokken en ga fietsen, was laatst maar wat blij dat ik er een legging onder aan had.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mei 2008 17:37

Enkel lange leggings vind ik niet zo leuk staan onder een rok maar knie lengte wel. Ik ben een enorme koukleum dus ik ben blij met de legging uitvinding. BTW waarom posten we dit niet in het kleding enzo topic?

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=21721 hoe doen jullie dat zo mooi met een gekleurd tekstje met het woord kleding enzo? Vooral Rolf is daar expert in

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 22 mei 2008 17:41

Annet, je kunt gewoon in je bericht een zin (of wat je dan ook gekleurd wil hebben) selecteren en dan bij de opties boven het vak waar je je bericht typt een kleur kiezen. Die staat normaal gesproken op standaard, maar er zijn dus nog een stuk of 10-15 kleuren.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mei 2008 17:51

eigenlijk bedoel ik het anders. Om te verwijzen naar bijv. het kleding topic doen sommigen de naam kleding enzo in een bepaalde kleur en als je daar op klikt ga je automatisch naar die pagina

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 mei 2008 17:55

*Annet* schreef:eigenlijk bedoel ik het anders. Om te verwijzen naar bijv. het kleding topic doen sommigen de naam kleding enzo in een bepaalde kleur en als je daar op klikt ga je automatisch naar die pagina

[url=http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=21721/]kleding[/url

Zo, maar dan op het laatst nog een haakje sluiten (anders kon ik het niet laten zien)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 22 mei 2008 17:58

O, dat gaat zo:

[url=dan hier de link die je wil] kleding[/url]

En dan kun je zo doorklikken!

Tussen [url]en[/url] kun je dus zetten wat je wilt en dat verschijnt dan in blauw

Terug naar “Archief”