Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:oke, stigmatiserend heet dat toch? Sorry voor wie ik kwets, maar helaas ben ik ook te vaak gekwetst door dat volk.
Jo'tje schreef:Evelien schreef:tsja soms zie ik weleens meiden die behoorlijk dikke benen hebben en dan een super kort rokje aan hebben en een legging er onder. Sorry hoor maar ik vindt dat gewoon echt oerlelijk...(sorry)
Je hoeft leggings toch ook niet alleen onder hele korte rokjes te dragen? Dat is echt niet de enige leggingmode die bestaat hoor.
Ik heb ook een langere rok en wat jurkjes waar ik leggings onder draag.
En het mag zelfs onder een driekwartbroek
Toetsenbord schreef:*Annet* schreef:oke, stigmatiserend heet dat toch? Sorry voor wie ik kwets, maar helaas ben ik ook te vaak gekwetst door dat volk.
Gelukkig snap je zelf al dat DAT in ieder gaval GEEN reden is om een ander ook maar te kwetsen...
Rufi schreef:Toetsenbord schreef:*Annet* schreef:oke, stigmatiserend heet dat toch? Sorry voor wie ik kwets, maar helaas ben ik ook te vaak gekwetst door dat volk.
Gelukkig snap je zelf al dat DAT in ieder gaval GEEN reden is om een ander ook maar te kwetsen...
Zou er iemand door gekwetst zijn dan? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, vond het vrij onschuldig en grappig.
paprikameisje2 schreef:ik vind zelf persoonlijk... als je een rok niet aandoet zonder legging.. issie gewoon stomweg te kort...![]()
net als met een korte rok fiesten, lukt dat niet.. issie te kort.. dan vind ik het niet meer netjes!
julia heeft altijd broekjes aan onder haar rokjes, van die pof gevallen of gewoon van die onderbroekjes erover heen!
ow.. annet.. hebben jullie terstal? voor een paar euro.. mega schattige leggings... wel eenvouding, maar met naald en draad kan je zo sipmel er even een leuk bloemetje op naaien die je haalt op de markt ofzo..
*Annet* schreef:eigenlijk bedoel ik het anders. Om te verwijzen naar bijv. het kleding topic doen sommigen de naam kleding enzo in een bepaalde kleur en als je daar op klikt ga je automatisch naar die pagina
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten