Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 mei 2008 21:17

van bv zijn kinderen altijd ronder! maar dat gaat er weer af, is mij vertelt, dat zijn de reserves die ze nu al opbouwen.. waarvoor geen idee!

de curve van de bv lopen eerst ook altijd hoger op, dan die van flessekinderen.. die krijgen natuurlijk ook afgemeten drinken! julia mag drinken wanneer ze wil.. is ook wel aan haar te zien :oops:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 20 mei 2008 22:08

Van Boudin weet ik het niet meer zo goed eigenlijk (heb ook geen foto meer op de pc staan van babyzijn) maar als ik nu foto's terug kijk van Gerlinde als baby was ze echt lelijk. Rode vlekjes, rimpels etc etc.

Als je een baby niet mooi vind zeg je gewoon dat het 'de liefste baby is die je oooit hebt gezien' (HF)

Btw, lelijk in de luier is knap in de sluier... 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 mei 2008 10:05

jamillah schreef:Btw, lelijk in de luier is knap in de sluier... 8)

Dat zei de kraamverzorgster ook van een zwager van mij! Toch is mijn man veel knapperder, breder enz als mijn zwager!

De oudste van ons was een mooi ventje, veel haren en een gaaf smoeltje. De rest was minder, de 2e werd geboren en dat ik hem zag, dacht ik al heel snel: mwah, wat een grote oren.......... ik hou niet zo van flappers.

Mijn kids zijn trouwens nooit echt bol en rond geweest. Muts is gewoon mager, die krijgt ook geen mini rokken aan, dat ziet er gewoon niet uit met die spillebenen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 mei 2008 11:15

paprikameisje2 schreef:van bv zijn kinderen altijd ronder! maar dat gaat er weer af, is mij vertelt, dat zijn de reserves die ze nu al opbouwen.. waarvoor geen idee!

de curve van de bv lopen eerst ook altijd hoger op, dan die van flessekinderen.. die krijgen natuurlijk ook afgemeten drinken! julia mag drinken wanneer ze wil.. is ook wel aan haar te zien :oops:

dat ging hier niet op!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 mei 2008 13:38

trijntjejohanna schreef:
paprikameisje2 schreef:van bv zijn kinderen altijd ronder! maar dat gaat er weer af, is mij vertelt, dat zijn de reserves die ze nu al opbouwen.. waarvoor geen idee!

dat ging hier niet op!

zaten jou jongens onder de curve??

julia speelt ook vals, die is nog aan het inhalen! daar zijnd e artsen zeeeer blij mee....

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 15:19

hier gaat het ook niet op Sarah was eronder, maar kreeg toch echt tot 14 maand bv!!

Kreeg vanmiddag een brief van het kraamzorgbureau, ik krijg 3 tot 4 uur per dag kraamzorg, meer niet want er zijn niet genoeg kraamverzorgenden (of er worden teveel baby's geboren!!) :? Niet dat ik erop zit te wachten om 8 dagen lang van 8 tot 18 uur iemand over de vloer te hebben, maar 3 uurtjes :shock: Dan móét vlieger wel vrij nemen anders red ik het waarschijnlijk niet....

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 15:22

Misschien even een ander kraamzorgbureau bellen? Wellicht dat zij nog ruimte hebben?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 mei 2008 15:23

lammetje schreef:hier gaat het ook niet op Sarah was eronder, maar kreeg toch echt tot 14 maand bv!!

Kreeg vanmiddag een brief van het kraamzorgbureau, ik krijg 3 tot 4 uur per dag kraamzorg, meer niet want er zijn niet genoeg kraamverzorgenden (of er worden teveel baby's geboren!!) :? Niet dat ik erop zit te wachten om 8 dagen lang van 8 tot 18 uur iemand over de vloer te hebben, maar 3 uurtjes :shock: Dan móét vlieger wel vrij nemen anders red ik het waarschijnlijk niet....

Ik stuur mn tante wel langs tegen die tijd :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 15:24

vind overigens Sarah geen lelijke baby toen ze 3 maanden oud was:

Afbeelding

Afbeelding

maar ligt er wel aan hoe je de foto maak en hoe ze kijkt, want soms dacht ik echt....... :mrgreen:

Afbeelding :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 15:29

Galateia schreef:Misschien even een ander kraamzorgbureau bellen? Wellicht dat zij nog ruimte hebben?

heb ik al gedaan, tis een landelijk probleem en ieder kraamzorgbureau zit er mee.... maar misschien dat er nog iemand op freelance beschikbaar is, alleen krijg ik dat niet volledig vergoed, nouja, moet zeggen dat ik dan liever mn mannetje thuis heb hoor 8) Die doet het huishouden iig naar mijn zin :P

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 15:33

Denk aan wat Jamillah zei :wink:

Verder is mijn bescheiden mening dat Sarah zich tot een echt meisje begint te ontwikkelen en waarschijnlijk een hele aantrekkelijk peuter-kleuter gaat worden.

Ik vind dat meisje van Jamillah ook zo mooi. Ik heb iets met blonde krulhaartjes, geloof ik.

Er zwerven hier in dit topic nog meer foto's rond van een meisje met blonde haartjes, alleen is een keer haar haar geknipt, zo'n beetje op oorhoogte en dat vond ik zo ... uhm... zonde (en niet mooi, echt zo'n standaard - laat ik het maar niet zeggen - refokapsel). Maar haren groeien weer aan en het meisje is nog steeds een PLAATJE.

Milan z'n haren waren ook om op te vreten. Gelukkig groeit het vanzelf weer 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 15:36

lammetje schreef:
Galateia schreef:Misschien even een ander kraamzorgbureau bellen? Wellicht dat zij nog ruimte hebben?

heb ik al gedaan, tis een landelijk probleem en ieder kraamzorgbureau zit er mee.... maar misschien dat er nog iemand op freelance beschikbaar is, alleen krijg ik dat niet volledig vergoed, nouja, moet zeggen dat ik dan liever mn mannetje thuis heb hoor 8) Die doet het huishouden iig naar mijn zin :P

Ja, ik las/zag zoiets op het nieuws. Gelukkig kan je man vrij nemen, maar voor vrouwen die geen man hebben, of waarvan de man geen vrij kan nemen, is het toch wel een probleem, lijkt me!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 15:59

jaa en wat ik dan nog zo vreemd vind, ik zit op een forum met andere zwangeren die in augustus uitgerekend zijn en eentje daarvan krijgt 79 uur verdeeld over 8 dagen!!!!! Dit ivm bekkeninstabiliteit en 20 uren extra van dr verzekering!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 21 mei 2008 16:08

Echt balen van die kraamzorg Lammetje! Ik zou daar behoorlijk van in de stress schieten van te voren. Ik hoop dat je er een beetje relaxed onder blijft.....

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 21 mei 2008 16:25

lammetje schreef:Kreeg vanmiddag een brief van het kraamzorgbureau, ik krijg 3 tot 4 uur per dag kraamzorg, meer niet want er zijn niet genoeg kraamverzorgenden (of er worden teveel baby's geboren!!) :?

Ik kreeg ook 4 uurtjes per dag (van 9 tot 13),
want er waren ook mensen te kort.
Maar vond dat zat eigenlijk. Heerlijk dat ze 's middags weg waren.

Terug naar “Archief”