de curve van de bv lopen eerst ook altijd hoger op, dan die van flessekinderen.. die krijgen natuurlijk ook afgemeten drinken! julia mag drinken wanneer ze wil.. is ook wel aan haar te zien

Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Btw, lelijk in de luier is knap in de sluier...
paprikameisje2 schreef:van bv zijn kinderen altijd ronder! maar dat gaat er weer af, is mij vertelt, dat zijn de reserves die ze nu al opbouwen.. waarvoor geen idee!
de curve van de bv lopen eerst ook altijd hoger op, dan die van flessekinderen.. die krijgen natuurlijk ook afgemeten drinken! julia mag drinken wanneer ze wil.. is ook wel aan haar te zien
trijntjejohanna schreef:paprikameisje2 schreef:van bv zijn kinderen altijd ronder! maar dat gaat er weer af, is mij vertelt, dat zijn de reserves die ze nu al opbouwen.. waarvoor geen idee!
dat ging hier niet op!
lammetje schreef:hier gaat het ook niet op Sarah was eronder, maar kreeg toch echt tot 14 maand bv!!
Kreeg vanmiddag een brief van het kraamzorgbureau, ik krijg 3 tot 4 uur per dag kraamzorg, meer niet want er zijn niet genoeg kraamverzorgenden (of er worden teveel baby's geboren!!)Niet dat ik erop zit te wachten om 8 dagen lang van 8 tot 18 uur iemand over de vloer te hebben, maar 3 uurtjes
Dan móét vlieger wel vrij nemen anders red ik het waarschijnlijk niet....
Galateia schreef:Misschien even een ander kraamzorgbureau bellen? Wellicht dat zij nog ruimte hebben?
lammetje schreef:Galateia schreef:Misschien even een ander kraamzorgbureau bellen? Wellicht dat zij nog ruimte hebben?
heb ik al gedaan, tis een landelijk probleem en ieder kraamzorgbureau zit er mee.... maar misschien dat er nog iemand op freelance beschikbaar is, alleen krijg ik dat niet volledig vergoed, nouja, moet zeggen dat ik dan liever mn mannetje thuis heb hoorDie doet het huishouden iig naar mijn zin
lammetje schreef:Kreeg vanmiddag een brief van het kraamzorgbureau, ik krijg 3 tot 4 uur per dag kraamzorg, meer niet want er zijn niet genoeg kraamverzorgenden (of er worden teveel baby's geboren!!)![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten